Wraz ze zbliżającą się premierą A Plague Tale: Requiem, odkrywamy coraz więcej informacji na temat gry. Nie tak dawno mogliśmy dowiedzieć się więcej o nowej przygodzie Amicii i Hugo w zwiastunie fabularnym, a teraz główny projektant poziomów Kevin Pinson ujawnił w wywiadzie kilka szczegółów na temat długości gry. Ukończenie A Plague Tale: Requiem zajmie nam nieco mniej niż 20 godzin, czyli mniej więcej dwa razy więcej niż ukończenie A Plague Tale: Innocence.
"Chodzi o tempo, nie ma wypełniaczy, nie ma próby wydłużenia gry, bo musieliśmy. Nasz wydawca, Focus Entertainment, zachęca nas do tego, byśmy wybierali taką długość gry, jaka jest nam potrzebna do opowiedzenia danej historii. Nie celujemy więc w konkretną liczbę godzin. To coś, czego nie bierzemy pod uwagę podczas projektowania gry. Jesteśmy małym, 70-osobowym zespołem, więc musimy podejmować naprawdę drastyczne decyzje".
Biorąc pod uwagę, że w A Plague Tale: Requiem Hugo i Amicia udadzą się na południe Francji w poszukiwaniu tajemniczej wyspy, która może zawierać lekarstwo na chorobę krwi Hugo, jest logiczne, że sequel jest dłuższy niż pierwsza gra z serii. Tak długa podróż otwiera sporo możliwości interakcji z ludźmi po drodze i dodawania nowych elementów do historii. Oczywiście czas nadal ma ogromne znaczenie w tej grze, ponieważ choroba Hugo pogarsza się i zmusza Amicię do szukania lekarstwa za wszelką cenę, ale wprowadzenie nowych postaci i nowych mechanik rozgrywki przyczynia się do zapewnienia dłuższego doświadczenia.
Premierę A Plague Tale: Requiem zaplanowano na 18 października na PlayStation 5, Xbox Series X/S, Nintendo Switch i PC. Nie wiemy jeszcze, czy drugi epizod opowieści o parze rodzeństwa próbującego przetrwać w kraju spustoszonym przez Czarną Śmierć doprowadzi historię do końca, ale jeśli gra jest choć w połowie tak dobra jak A Plague Tale: Innocence, to zdecydowanie warto skorzystać z naszej porównywarki, aby znaleźć najlepsze ceny na zakup A Plague Tale: Requiem na dowolną platformę.
Odpowiadanie na wiadomość