Minęło sporo czasu, odkąd wielu graczy z niecierpliwością czekało na premierę Anthem. Gra dostarczona przez Bioware nie spełniła oczekiwań graczy z powodu kilku problemów, a twórcy nie byli wystarczająco szybcy w rozwiązywaniu wszystkich problemów obecnych w grze i obaw graczy. W rezultacie wielu graczy porzuciło grę, która miała duży potencjał, by stać się świetna. Kilka miesięcy po premierze Anthem, Bioware ogłosił, że zamierza pracować nad nową wersją gry, która uszczęśliwi graczy. Stało się to kilka miesięcy temu i nie słyszeliśmy nic o żadnych zmianach, jakie w tym czasie zaszły w grze, ale oczekiwanie na to w końcu się skończyło. Nowy post został opublikowany na forum NEXT Anthem i ujawnia pewne szczegóły dotyczące niektórych z nowych systemów, które zostaną wdrożone w grze.
An update on Anthem’s Javelin Gameplay & Builds from Christian Dailey.https://t.co/ckg17jUBsd
— BioWare (@bioware) October 28, 2020
Ten konkretny post skupia się na buildach Javelinów i rozgrywce oraz daje nam przegląd kilku nowych funkcji przy jednoczesnym pokazaniu odnowionej wersji interfejsu. Proces dostosowywania Javelinów i broni, którą nosi, będzie znacznie płynniejszy dzięki nowemu interfejsowi, który pozwala na zarządzanie możliwościami sprzętu z ekranu ładowania i kategoryzuje wszystkie przedmioty do jednego z 11 dostępnych slotów na sprzęt i broń do podstawowego lub dodatkowego.
Kolejna bardzo ważna zmiana wpływa na umiejętności w grze, które teraz zostaną odblokowane poprzez wydawanie punktów, które zdobędziesz levelując każdy z Javelinów. Te same punkty możesz wykorzystać do odblokowania pasywów i poprawienia swoich statystyk. Buildy zostaną zdefiniowane przez synergie specjalizacji, umiejętności i wyposażenia, a te synergie zostaną poprawione przez inskrypcje. Ponadto, każda ze specjalizacji w Anthem, będzie posiadała zupełnie nowe zaawansowane drzewo umiejętności, które pozwoli graczom dostosować swoje Javeliny do konkretnego rodzaju rozgrywki. Na koniec, w grze zostanie wprowadzony nowy typ przedmiotu, Artefakty, które zastąpią obecny system komponentów, aby dodać "kawałki super-energetycznej technologii, które rozdzielą Javelin i Freelancera".
Taki głębszy poziom personalizacji i opcji rozgrywki będzie bardzo mile widziany przez graczy Anthem, ponieważ jest to jeden z głównych zarzutów od czasu wydania gry. Brak prawdziwego systemu progresji był jednym z czynników, który przyczynił się do obecnej sytuacji Anthem, a naprawa, która wydaje się być właściwym wyborem, aby przywrócić grę tam, gdzie powinna być.
Odpowiadanie na wiadomość