Black Myth: Wukong to gra RPG akcji opracowana i opublikowana przez Game Science. Po raz pierwszy została zapowiedziana w lutym 2020 roku, a jej premiera zaplanowana jest na 20 sierpnia 2024 roku na PC, PS5 i Xbox Series X|S. Gra została pierwotnie opracowana przy użyciu silnika Unreal Engine 4, ale ostatecznie została zamieniona na silnik Unreal Engine 5. Black Myth: Wukong czerpie inspirację z klasycznej chińskiej powieści "Podróż na Zachód", jednej z czterech wielkich klasycznych powieści chińskiej literatury. Opowiada ona historię Sun Wukonga, znanego również jako Małpi Król. Black Myth: Wukong będzie osadzony we wciągającym świecie inspirowanym chińską mitologią i fantasy, w którym gracze przejmą kontrolę nad Sun Wukongiem, wykorzystają jego magiczne zdolności do przekształcania się w różne formy i wezmą udział w intensywnych bitwach z różnymi mitycznymi stworzeniami i potworami, a wszystko to podczas eksploracji i odkrywania różnych historii różnych postaci.
W dniu 14 marca 2024 r. firma NVIDIA opublikowała film na swoim kanale YouTube i ogłosiła na swojej stronie internetowej, że Black Myth: Wukong zadebiutuje w sierpniu tego roku z pełnym ray tracingiem i NVIDIA DLSS 3.5:
Aby przenieść Black Myth: Wukong na wyższy poziom, deweloper Game Science ulepsza grę o funkcję Full Ray Tracing, która zostanie wzbogacona o NVIDIA DLSS 3.5 z rekonstrukcją promieni na PC z kartami GeForce RTX, zapewniając graczom GeForce ostateczne wrażenia w tej niecierpliwie oczekiwanej grze.
Włączenie Full Ray Tracingu w Black Myth: Wukong sprawi, że efekty środowiskowe i szczegółowość zostaną przeniesione na wyższy poziom. Odbicia na wodzie odzwierciedlają wszystkie szczegóły otoczenia, a efekty wody dodają jeszcze więcej realizmu, dokładnie renderując załamania i odbicia światła. W pełni ray-trace'owany Global Illumination zapewnia, że oświetlenie wewnątrz i na zewnątrz jest idealne co do piksela, przyciemniając obszary, w których światło jest zasłonięte lub nie dociera, i realistycznie oświetlając świat poprzez odbijanie światła. W połączeniu z systemem oświetlenia, utwardzanie kontaktowe i zmiękczanie w pełni ray tracingu cienie są rzucane wszędzie, renderując najmniejsze cienie z liści i kamyków, a także te z bogatych w geometrię budynków, głównego bohatera i gigantycznych bossów, których trzeba pokonać.
NVIDIA DLSS to wielokrotnie nagradzana technologia renderowania SI firmy NVIDIA, która zwiększa wydajność grafiki w grach i aplikacjach przy użyciu dedykowanych procesorów SI Tensor Core na układach GPU GeForce RTX. Ich najnowsza innowacja, NVIDIA DLSS 3.5, oferuje nową technologię DLSS Ray Reconstruction. Po aktywacji, DLSS Ray Reconstruction zastępuje ręcznie dostrajane denoisery ray tracingu nowym zunifikowanym modelem AI, który usprawnia ray tracing w obsługiwanych grach, podnosząc jakość obrazu na nowy poziom.
Oprócz Black Myth: Wukong, NVIDIA ogłosiła również, że NARAKA: BLADEPOINT, Portal z RTX i Star Wars™ Outlaws zostaną uruchomione z DLSS 3 i Ray Tracingiem.
Black Myth: Wukong ukaże się 20 sierpnia 2024 roku na PC i konsolach. Skorzystaj z naszej porównywarki cen, aby zamówić Black Myth: Wukong w najlepszej cenie.
Odpowiadanie na wiadomość