Odchodząc od tropów fantasy i poprzednich gier FromSoftware, Elden Ring nie będzie miał pierścieni do noszenia. Nic w stylu Nowego Pierścienia w Shadow of War lub podobnych tytułach.
Reżyser Hidetaka Miyazaki wyjaśnił to w wywiadzie dla magazynu Edge:
"Pierścienie istnieją jako fizyczne 'pierścienie na palec' w tej grze, ale bardziej jako unikalne przedmioty zaangażowane w fabułę i unikalne wydarzenia postaci. Chcieliśmy więc, aby miały one specjalną pozycję w świecie Elden Ring, a także były czymś innym z punktu widzenia projektowania w odniesieniu do talizmanów." Sprawdź pełne wyjaśnienie w tym filmie Adama Sunderlanda:
Pierścienie odegrają szczególną rolę jako przedmioty fabularne, a nie jako przedmioty ekwipunkowe dające wzmocnienia. Mechanicznie, to talizmany przejęły tę rolę. Przykładami w grze są Karmazynowy Bursztynowy Medalion, który zwiększa PŻ, oraz Viridianowy Bursztynowy Medalion, który zwiększa wytrzymałość.
Elden Ring ukaże się 25 lutego na PC, Xbox One, Playstation 5, Playstation 4, Xbox Series S i Xbox Series X. Zdobądź cdkeye Elden Ring na PC za pomocą naszej porównywarki już dziś.
Odpowiadanie na wiadomość