Content Warning może być kolejnym Lethal Company

Content Warning może być kolejnym Lethal Company

Content Warning to kooperacyjna gra wideo z gatunku survival-horror wydana przez Landfall Games, studio znane z takich dziwacznych tytułów jak TABS i Stick Fight: The Game. Content Warning zostało wydane 1 kwietnia 2024 roku, w ramach tradycji wydawania gier przez Landfall w prima aprilis.

W grze Content Warning gracz wraz z trójką przyjaciół wyrusza w podróż w głąb "Starego Świata", wykorzystując kamerę do dokumentowania materiałów na swój kanał SpöökTube. Im więcej przerażających i mrożących krew w żyłach scen zawiera film, tym więcej widzów i obserwujących przyciąga. Stary Świat, będący domem dla różnych potworów, nawiedzonych relikwii i artefaktów, jest idealnym miejscem do zdobycia sławy.

Dochody z reklam z filmów w SpöökTube umożliwiają ulepszanie sprzętu, aby nagrywać lepsze filmy i łatwiej przetrwać w Starym Świecie. Jeśli twój zespół zgromadzi wystarczającą liczbę wyświetleń w ciągu trzech dni, będziesz mógł kontynuować karierę w SpöökTube i wieść życie pełne sławy i fortuny.


Wielu graczy uważa, że podstawowa pętla rozgrywki Content Warning jest nieco podobna do Lethal Company, kooperacyjnej gry wideo typu survival horror stworzonej przez Zeekerss. Obie gry są niezwykle humorystyczne i przerażające, zachęcając graczy do zrobienia wszystkiego, aby osiągnąć swój limit. Różnica w Content Warning polega jednak na tym, że podczas gdy Lethal Company kładzie nacisk na rozdzielenie graczy w celu zebrania złomu, aby osiągnąć limit, Content Warning zachęca graczy do współpracy w celu stworzenia zabawnego, ale przede wszystkim przerażającego materiału filmowego. Najważniejszym elementem Content Warning jest zawsze kamera. Bez względu na to, jak makabryczne i przerażające mogą być potwory napotkane przez ciebie i twoich przyjaciół, jeśli nie uwiecznisz tego na filmie, kto by w to uwierzył, prawda?

Dzięki wciągającej i dramatycznej rozgrywce połączonej z dobrze znaną i humorystyczną fizyką gry Landfall, Content Warning podbiło serca graczy. W ciągu zaledwie 24 godzin od premiery gra osiągnęła 200 tys. jednoczesnych graczy i ponad 6,2 mln posiadaczy na Steam. To niezwykłe osiągnięcie to nie tylko zasługa innowacyjnej rozgrywki i kreatywnej koncepcji, ale także sprytnej strategii marketingowej Landfall - oferowania gry za darmo przez pierwsze 24 godziny, dzięki czemu gra dociera do szerszego grona odbiorców.

Należy jednak zauważyć, że Content Warning ma obecnie wiele błędów i problemów z serwerami, które wpływają na wrażenia graczy. Gra jest tworzona przez bardzo mały zespół programistów (tylko 5 osób), więc poprawki mogą trochę potrwać, ale robią wszystko, co w ich mocy, aby rozwiązać te problemy.

Jeśli nie miałeś jeszcze okazji wypróbować tej humorystycznej i bardzo przyjemnej gry ze znajomymi, Content Warning jest zdecydowanie warte zagrania. Aby kupić Content Warning, skorzystaj z naszej porównywarki cen.

Zdobądź najlepsze oferty i kody rabatowe dla graczy

Zasubskrybuj newsletter DLCompare