Przemoc może stać się czymś niezwykle złożonym, zwłaszcza w grach wideo, które czynią z niej jeden ze swoich najlepszych punktów. Dead Island 2 pasuje do tej kategorii, a Dambuster Studios udało się przekształcić akt makabrycznego unicestwiania zombie niemal w formę sztuki. Kluczem do czasami nieprzyzwoitego realizmu miażdżenia, cięcia, palenia lub rozczłonkowywania chodzących zwłok, które rzucają się na ciebie, próbując przegryźć ci gardło w Dead Island 2, jest system FLESH (Fully Locational Evisceration System for Humanoids).
Studio zagłębiło się w sposób działania systemu FLESH w niedawnym wywiadzie dla Game Informer i ujawniło, że kryje się za nim znacznie więcej, niż się wydaje. System proceduralnie modeluje rodzaj rany zadawanej przez atak w zależności od broni użytej do trafienia wroga. Wykracza to poza zadawanie ogromnych ran małym sztyletem lub zadrapań ogromnym młotem kowalskim. Rodzaj zadawanych obrażeń zależy od wielu czynników, w tym rodzaju broni, liczby uderzeń w dany obszar i ogólnego stanu zdrowia zombie. Kilkukrotne trafienie w określone miejsce odpowiednią bronią może prawdopodobnie przebić się przez mięśnie i kości i oderwać kończynę.
Tak szczegółowy poziom przemocy może być dla niektórych obrzydliwy, ale zdecydowanie dodaje odrobinę realizmu do Dead Island 2, która jest grą, polegającą na zabijaniu zombie. Cały sens gry polega na tym, aby pozwolić ci doświadczyć tego rodzaju makabrycznej przemocy w sposób, który sprawi, że będziesz chciał wrócić po więcej.
Dzięki systemowi FLESH i wielu innym interesującym funkcjom, Dead Island 2 ma stać się jedną z najlepszych gier o zombie wydanych w ostatnich latach i godnym następcą pierwszej gry z serii. Premiera gry zaplanowana jest na 28 kwietnia 2023 roku, a już teraz możesz sprawdzić najlepsze oferty i kupić Dead Island 2 taniej dzięki naszej porównywarce.
Odpowiadanie na wiadomość