Deweloperzy InZOI ujawniają nowe funkcje i zmiany dla rywala The Sims

Deweloperzy InZOI ujawniają nowe funkcje i zmiany dla rywala The Sims

Krafton ogłosił szereg ekscytujących nowych funkcji dla InZOI, swojej długo oczekiwanej społecznościowej gry symulacyjnej, która ma konkurować z serią The Sims, która miała swoją ostatnią odsłonę w The Sims 4 w 2024 roku. Wraz ze zbliżającą się premierą wczesnego dostępu InZOI, zespół udostępnił szczegółowe aktualizacje funkcji zainspirowanych opiniami społeczności.

Wśród kluczowych atrakcji jest wykorzystanie technologii przechwytywania twarzy do tworzenia spersonalizowanych modeli twarzy. Według Hyungjuna "Kjuna" Kima, dyrektora projektu, zespół pracuje nad narzędziem, które pozwoli na bezpośrednie przeniesienie mimiki twarzy uchwyconej za pomocą smartfonów na postacie, znane jako "Zois". Chociaż funkcja ta jest wciąż w fazie rozwoju, czerpie inspirację z technologii druku 3D wspomaganej przez sztuczną inteligencję, wykorzystywanej w grze.

 

 

InZOI pozwoli graczom adoptować bezpańskie zwierzęta

Kolejna ekscytująca aktualizacja dotyczy przyszłych interakcji ze zwierzętami, jednej z najbardziej pożądanych funkcji przez graczy. Gracze chcą adoptować bezpańskie zwierzęta, które napotykają w mieście jako zwierzęta domowe. Kjun, samozwańczy miłośnik zwierząt, wspomniał, że koty w InZOI zostały zainspirowane bezpańskimi zwierzętami, które napotyka podczas wieczornych spacerów. Mając to na uwadze, potwierdził, że funkcje związane ze zwierzętami są w przygotowaniu. Jednak funkcje te nie będą dostępne w fazie wczesnego dostępu i oczekuje się, że zostaną wprowadzone w przyszłej aktualizacji.

Jeśli chodzi o budownictwo, zespół zaprezentował zmiany w systemie tworzenia mieszkań. Początkowo planowano zezwolić na nieograniczoną liczbę pięter w budynkach, ale ograniczenia techniczne doprowadziły do maksymalnego limitu 30 pięter na strukturę. To wciąż dość wysoki limit, przekraczający wysokość wielu budynków mieszkalnych w dużych miastach.

Inną godną uwagi aktualizacją jest to, że Krafton przerabia "system walki" między Zois, mając na celu uczynienie konfliktów bardziej dramatycznymi i strategicznymi. Mechanika policzkowania została zastąpiona nowymi ruchami i systemem, który określa zwycięzcę na podstawie statystyk postaci. Chociaż gra nie będzie zawierała systemu walki w stylu Street Fighter 6, nieporozumienia i konflikty są częścią ludzkiej natury, nawet jeśli przemoc nigdy nie jest odpowiedzią.

Deweloperzy rozmawiali również o włączeniu stacji benzynowych na mapie gry. Chociaż obecnie nie ma funkcji tankowania pojazdów, zespół planuje dodać sklepy spożywcze i toalety do tych lokalizacji. Wreszcie, ogłoszono, że gra będzie zawierała kompleksowy samouczek, który pomoże nowym graczom dostosować się do różnych mechanik w InZOI. Krafton przyznaje, że podczas gdy doświadczeni gracze mogą szybko załapać o co chodzi, nowicjusze mogą potrzebować dodatkowego wsparcia, aby w pełni cieszyć się funkcjami gry.

Wczesny dostęp InZOI zaplanowany na 28 marca, zapowiada się jako kluczowy kamień milowy w trwającej ekspansji gry, z planowanymi aktualizacjami, aby sprostać oczekiwaniom społeczności. Jeśli jesteś zainteresowany tym, co zapowiada się na jedną z najbardziej wciągających gier społecznościowych w branży, miej oko na naszą porównywarkę, aby znaleźć najlepsze oferty na InZOI, gdy gra pojawi się na Steam.

Zdobądź najlepsze oferty i kody rabatowe dla graczy

Zasubskrybuj newsletter DLCompare