Dragon Ball: Sparking! ZERO wydany zaledwie miesiąc temu, szybko stał się ulubionym tytułem wśród fanów Dragon Balla. Niestandardowy tryb bitewny oferuje graczom nieskończone możliwości tworzenia unikalnej zawartości, którą mogą dzielić się ze społecznością, podczas gdy rywalizujący gracze mogą wskoczyć do meczów online, aby sprawdzić swoje umiejętności przeciwko innym. Gra spotkała się jednak ze znaczną krytyką za swój system rankingowy, który stał się gorącym tematem wśród graczy.
Jako długo oczekiwany powrót ukochanej serii Budokai Tenkaichi, Dragon Ball: Sparking! ZERO wprowadza liczne ulepszenia i nowe mechaniki do rozgrywki, czyniąc ją kompleksowym ulepszeniem w stosunku do oryginalnej serii. Jedną z najbardziej oczekiwanych funkcji jest dodanie meczów online, pozwalających graczom na globalną rywalizację, jak nigdy dotąd.
Jeśli ostatnio grałeś w mecze online, być może zauważyłeś powtarzający się problem: wielu graczy porzuca mecze przed ich zakończeniem. Takie zachowanie sprawiło, że gra online stała się dla wielu frustrująca, ponieważ gracze często rezygnują w połowie meczu, gdy przegrywają. Brak wystarczających kar za takie zachowanie pozwolił niektórym na wykorzystywanie systemu, unikanie strat punktowych i nieuczciwe wspinanie się po szczeblach kariery. Dostrzegając ten problem, serwis Dragon Ball: Sparking! ZERO ogłosił plany zwiększenia kar dla graczy, którzy przedwcześnie opuszczają mecze.
Uwaga, gracze DRAGON BALL: Sparking! ZERO!
- Dragon Ball Games (@dragonballgames) 22 listopada 2024 r.
Aby zapewnić uczciwe i przyjemne wrażenia z gry, zaostrzamy kary czasowe wobec graczy, którzy nadmiernie rozłączają się lub rezygnują z gry podczas meczów online.
Dziękujemy za wsparcie i zachęcamy do walki...
W niedawnym tweecie od Spike Chunsoft deweloperzy ogłosili, że będą "zaostrzać kary czasowe wobec graczy z nadmierną liczbą rozłączeń lub rezygnacji z gry podczas meczów online". Zasadniczo oznacza to wydłużenie czasu trwania przerwy dla osób, które wychodzą z gry w trakcie rozgrywki, zamiast wprowadzania dodatkowych kar. Jednak wielu graczy uważa, że sam ten środek nie wystarczy, aby rozwiązać ten problem.
Niektórzy gracze twierdzą, że zwiększona kara czasowa nie będzie w pełni zniechęcać do rezygnacji z gry w połowie meczu. Ponieważ kary są stopniowo zmniejszane w miarę jak gracze kończą swoje mecze, takie podejście nie rozwiązuje całkowicie problemu. Popularną sugestią wśród społeczności jest wdrożenie systemu, w którym osoby rezygnujące z gry są automatycznie oznaczane jako przegrane w meczach, które opuściły, podczas gdy ich przeciwnicy są ogłaszani zwycięzcami. W ten sposób gracze nie będą mieli poczucia zmarnowanego czasu.
Z drugiej strony, niektórzy fani zwrócili uwagę, że Spike Chunsoft nie rozwiązał jeszcze problemu balansu postaci w meczach sieciowych, co pozostaje kolejną istotną kwestią wpływającą na wrażenia z rywalizacji.
Niemniej jednak wydaje się, że Spike Chunsoft aktywnie słucha społeczności. Przynajmniej gracze Dragon Ball: Sparking! ZERO mogą teraz cieszyć się meczami online, wiedząc, że przeciwnicy, którzy zrezygnują, poniosą konsekwencje. Pomimo zaledwie miesięcznej premiery, gra wciąż może pochwalić się sporą liczbą aktywnych graczy. Niedawny przeciek ujawnił, że więcej wojowników zostanie dodanych do Dragon Ball: Sparking! ZERO w przyszłych aktualizacjach. Pamiętaj, aby skorzystać z naszego narzędzia do porównywania cen, aby znaleźć kod do Dragon Ball: Sparking! ZERO, ponieważ oczekuje się, że w grze pojawi się więcej aktualizacji i zawartości.
Odpowiadanie na wiadomość