Wydaje się, że Epic Games postanowiło zdobyć jeszcze większą sławę w świecie gier wideo. Nie tylko są twórcami Unreal Engine i Fortnite, rewolucyjnej gry, która przewyższyła wszystkie inne pod względem popularności i zmieniła wiele rzeczy w grach wideo. Stworzyli także własną cyfrową platformę dystrybucji, Epic Games Store, która stała się prawdziwym bólem głowy dla Steam firmy Valve, która wcześniej kontrolowała niemal cały rynek gier wideo na PC. Ale nie poprzestali na tym i co tydzień rozdają pełne gry, które możesz zachować na stałe, i podpisują umowy na wyłączność na nadchodzące gry, zabezpieczając ich premierę w Epic Games Store. Teraz idą o krok dalej i zaczęli kupować nowe studia.
Wczoraj, deweloper Fall Guys: Ultimate Knockout - Mediatonic opublikował tweet na swoim oficjalnym koncie, w którym ujawnił, że studio dołącza do rodziny Epic Games. Ogłoszenie to było totalnym zaskoczeniem. Wielu z nas zastanawiało się nad dalszymi krokami dewelopera po wypuszczeniu na rynek jednego z największych hitów 2020 roku. Fall Guys okazało się totalnym sukcesem w roku pandemii, a miliony graczy na kilku platformach stały się fanami zabawnie wyglądających fasolek, które występują w roli głównej w tej platformówce battle royale.
OGROMNE WIADOMOŚCI!@Mediatonic mamy przyjemność ogłosić, że dołączyliśmy do rodziny @EpicGames!
- Fall Guys 4041 SOON (@FallGuysGame) March 2, 2021
Co to oznacza? Cieszę się, że pytasz!
FAQ:https://t.co/QpiEHemUca pic.twitter.com/ZcGaoooljz
Pomijając konsekwencje, jakie ten zakup może mieć dla obu firm, pozostaje tylko dowiedzieć się, co zmieni się dla graczy. Mediatonic opublikowało oficjalne oświadczenie, w którym wszystko wyjaśnia. Na szczęście nie pozostawia ono wątpliwości, że gracze będą mogli nadal cieszyć się tym samym doświadczeniem w Fall Guys: Ultimate Knockout, a także ujawnia, że planują kontynuować prace nad grą, wprowadzając ją na Nintendo Switch i dodając zupełnie nowe funkcje, takie jak cross-play, tryby squad vs squad i nie tylko.
Ambicja Epic Games, napędzana własnym sukcesem, wydaje się nie mieć granic i mogą nas zaskoczyć kolejnymi zakupami w przyszłości.
Odpowiadanie na wiadomość