Ogromna popularność Fall Guys: Ultimate Knockout umieściła go jako bardzo pożądany cel dla innych firm do promowania swoich produktów. Możliwość tworzenia crossoverów została już wykorzystana i ostatnio widzieliśmy skiny Team Fortress 2 oraz Hotline Miami w battle royalu od Mediatonic. Wydaje się jednak, że pieniądze nie są jedyną rzeczą, która popycha do przodu twórców Fall Guys: Ultimate Knockout i właśnie rozpoczęli oni konkurs, który powinien zakończyć się tym, że brytyjska organizacja charytatywna Special Effects otrzyma kilka dodatkowych datków. Zgodnie z publikacją na Twitterze, firma, która przekazuje najwyższą kwotę pieniędzy na rzecz organizacji Special Effects, będzie miała swoją własną skórkę w Fall Guys: Ultimate Knockout.
???? BATTLE OF THE BRANDS ????
— Fall Guys ???? (@FallGuysGame) August 17, 2020
The thirst from brands has been unreal... so we're turning it into something positive!
Prize: Your brand inside Fall Guys as a costume!
???? To enter:
Reply to this tweet with the highest amount of money you would be willing to donate to @SpecialEffect
Konkurs nazwany Battle of the Brands (Bitwa Marek), wzbudził już duże zainteresowanie wśród kilku firm, które zadeklarowały już chęć przekazania dużych sum na cele charytatywne poprzez Special Effects. Środki te zostaną przeznaczone na zapewnienie dostępu do gier, konsol i modyfikowanych akcesoriów dla osób niepełnosprawnych. Oczywiście, skórki te nie mają żadnego wpływu na grę poza dostosowaniem wyglądu Twojej postaci, ale służą również jako sposób na to, abyś wyróżnił się wśród tłumu, który uczestniczy w każdym wyzwaniu. W tym przypadku, również służy to wielkiej sprawie.
Ciekawie będzie śledzić przebieg konkursu i dowiedzieć się, kto jest zwycięzcą. Licytacja pozostanie otwarta przez dwa tygodnie, a po jej zakończeniu Mediatonic potwierdzi darowizny i ujawni, kto jest zwycięzcą. Prawdopodobnie wkrótce zobaczymy nową skórkę dostępną w grze Fall Guys: Ultimate Knockout.
Jeśli nie wiesz, co to Fall Guys: Ultimate Knockout, jest bardzo prawdopodobne, że w ciągu ostatnich kilku tygodni mieszkałeś na odosobnionej bezludnej wyspie. Gra battle royale od Mediatonic rzuca graczom wyzwanie w postaci serii konkurencji eliminacyjnych dla maksymalnie 60 graczy. Gracze, którym uda się zakwalifikować, przejdą do następnej rundy, dopóki nie zostanie tylko zwycięzca. To proste, wciągające, zabawne i przyciągające uwagę niewiarygodnie dużej liczby graczy.
Odpowiadanie na wiadomość