Premiera rozszerzenia Endwalker dla Final Fantasy XIV spowodowała pewne problemy ze względu na ogromną bazę fanów gry. Square Enix rozwiązało już wszystkie z nich i wszystko wróciło do normy w najczęściej granej grze MMORPG na świecie, dzięki czemu twórcy mogą skupić się na dodawaniu jeszcze większej ilości nowej zawartości do gry. Dyrektor Final Fantasy XIV, Naoki Yoshida, szczegółowo opisał nowe funkcje, które pojawią się w grze wraz z łatką 6.1, darmową aktualizacją, która doda nową fabułę, wymagający rajd i nie tylko.
Wideo zatytułowane "Newfound Adventure" daje nam wgląd w to, czym gracze Final Fantasy XIV będą się cieszyć od 12 kwietnia. Wojownik Światła odkłada na bok troski o losy świata, aby skupić się na bardziej przyziemnych problemach w nowej linii zadań scenariusza. Aktualizacja wprowadzi również nowy, 24-osobowy rajd Sojuszu, który zagłębi się w sekrety i motywacje Dwunastu, tajemniczego panteonu bogów, który był czczony w Eorzei od czasów starożytnych. Postacie na poziomie 90 będą miały okazję walczyć z silniejszą wersją Ultima Weapon w nowym wyzwaniu Unreal, a nowa ekstremalna próba, The Minstrel's Ballad: Endsinger's Aria, będzie dostępna dla tych, którzy odważą się jej podjąć.
Po stronie PvP, patch 6.1 doda nowy tryb rozgrywki, Crystalline Conflict, w którym dwie drużyny składające się z pięciu graczy będą musiały wepchnąć kryształ do bramki przeciwnika. Krótkie mecze, swobodny styl rozgrywki i niska presja dla tych, którzy chcą po prostu trochę zabawy PvP. Gracze będą mieli kolejną szansę na zdobycie zestawu wyposażenia PvP inspirowanego japońskim serialem GARO.
Wszystkie szczegóły dotyczące patcha 6.1 są dostępne na stronie Final Fantasy XIV, ale jeśli chcesz zdobyć grę w najlepszej cenie, możesz w każdej chwili zdobyć klucz Final Fantasy XIV i Endwalker za pomocą naszej porównywarki.
Odpowiadanie na wiadomość