Wprowadzony do Early Access 28 lipca, Grounded pobił rekordy sprzedaży. Zaledwie 48 godzin po premierze gry na Steamie i Xboxie One, osiągnięto już granicę miliona graczy. Co prawda fakt, że Grounded jest dostępny poprzez Xbox Game Pass był dużym czynnikiem w zawyżaniu tych liczb, platforma Valve, gdzie ten wzrost nie jest tym spowodowany, wspiął się na pierwsze miejsce w sprzedaży w tygodniu jego wydania.
Taki sukces jest dość znaczący w przypadku Early Access, a Obsidian Entertainment ma wiele powodów do dumy. Grounded już teraz oferuje pełne i bogate wrażenia z gry, a jednocześnie ma jeszcze wiele do zaoferowania.
Adam Brennecke, dyrektor gry Grounded, mówił o tym w wywiadzie dla Gamepur. Mówi on o przyszłych aktualizacjach gry, w tym o zapowiedzianych miesięcznych aktualizacjach. Pierwsza z nich pojawi się pod koniec tego miesiąca. Adam Brennecke nie podaje wielu szczegółów na temat tego, co dokładnie w niej będzie, ale daje nam kilka wskazówek na temat tego, co nas czeka w najbliższych tygodniach i miesiącach:
Chcemy kontynuować fabułę i zgłębić tajemnicę tego, co dzieje się podczas wczesnego dostępu/Game Preview. […] Celem jest, aby cały ogród był pełen życia i rzeczy do zobaczenia i zrobienia. Chcemy również dodać więcej systemów w grze, co oznacza więcej rzeczy do zrobienia w wodzie i innych miejscach.
Mówi on również o niektórych zagrożeniach, które zostaną dodane do Grounded. Pszczoły i komary, wśród innych owadów latających, mają dołączyć do gry "w nadchodzącej aktualizacji". Pomoże to zrównoważyć grę, utrzymując pewien poziom zagrożenia, nie tylko na ziemi, ale i w powietrzu.
Nie możemy się doczekać, aby zobaczyć, co Grounded ma w zanadrzu dla nas w przyszłości. Gra już teraz oferuje bardzo bogate doświadczenie i bez wątpienia z czasem stanie się jeszcze lepsza.
Odpowiadanie na wiadomość