Społeczność graczy z niecierpliwością oczekuje aktualizacji popularnych tytułów, a Lords of the Fallen z pewnością wywołał falę dzięki swojej najnowszej wersji. Aktualizacja 1.6, zaprezentowana w listopadzie 2024 roku, wprowadza znaczące ulepszenia mające na celu poprawę zarówno jakości rozgrywki, jak i komfortu użytkowania dla graczy.
Najbardziej uderzającą cechą aktualizacji jest optymalizacja dla PlayStation 5 Pro. Dodatek ten pozwala graczom cieszyć się grą w dynamicznej rozdzielczości 4K przy 60 klatkach na sekundę (FPS) w trybie wydajności. Dla tych, którzy preferują wierność wizualną, tryb jakości oferuje wyjście 4K przy 30 FPS. Co więcej, gęstość tekstur została znacznie zwiększona o 40%, co poprawia ogólne wrażenia wizualne.
Jednym z wyzwań stojących przed nowicjuszami w grach Soulslike jest stroma krzywa uczenia się. Aby temu zaradzić, aktualizacja wprowadza bardziej kompleksowy samouczek, który ma pomóc nowym graczom w skuteczniejszym zaaklimatyzowaniu się w mechanice gry i systemach walki. Oprócz ulepszeń wizualnych, aktualizacja zawiera różne ulepszenia wydajności, które zapewniają płynniejszą rozgrywkę. Obejmują one skrócenie czasu ładowania, zmniejszenie spadków liczby klatek na sekundę oraz ogólną optymalizację zapewniającą lepszą stabilność podczas rozgrywki. Najnowsza aktualizacja dotyczy również balansu rozgrywki. Deweloperzy wprowadzili różne poprawki do zdolności postaci, siły wrogów i dystrybucji łupów.
Oprócz bieżących aktualizacji, fani Lords of the Fallen mają ekscytującą wiadomość, że sequel jest już w produkcji. Nadchodzący tytuł, którego premiera zaplanowana jest na 2026 rok, ma opierać się na fundamentach stworzonych przez poprzednika. Wydawca, CI Games, ujawnił, że sequel przyjmie bardziej "komercyjny" styl graficzny i podejście narracyjne
Niezależnie od tego, czy jesteś weteranem przygód, czy ciekawskim nowicjuszem, świat Lords of the Fallen nadal ucieleśnia ekscytującą esencję gatunku Soulslike, zapraszając graczy do podjęcia nowych wyzwań. Jeśli nie miałeś jeszcze okazji doświadczyć tej wymagającej, ale wciągającej gry Soulslike'owej, nie zapomnij skorzystać z naszej porównywarki, aby znaleźć dla siebie klucz cyfrowy do Lords of the Fallen.
Aktualizacja Lords of the Fallen 1.6
Ulepszenia rozgrywki
- Troop Density: Na podstawie waszych opinii dostosowaliśmy niektóre starcia z mobami, aby zapewnić płynniejsze i bardziej wciągające wrażenia z walki, izolując instancje, aby zapobiec gromadzeniu się mobów. Powracający gracze mogą chcieć zacząć od nowa, ponieważ dodaliśmy kilka niespodzianek. (Oryginalne rozmieszczenie i gęstość wrogów są nadal dostępne dzięki modyfikatorom NG+).
- Ranged Enemies: Dostosowaliśmy postrzeganie niektórych jednostek dystansowych, aby poprawić przypadki, które wydawały się niesprawiedliwe lub nierealistyczne.
- Jumps: Platformy w Pilgrim's Perch zostały udoskonalone dzięki ulepszonym wskaźnikom, dzięki czemu skoki są wyraźniejsze, a nawigacja płynniejsza.
- PvP Scaling: Aby ulepszyć PvP oparte na umiejętnościach, przebalansowaliśmy mechanikę skalowania, szczególnie w przypadku broni i zaklęć z magiczną infuzją. Zmiany te dotyczą wyłącznie PvP, więc gracze PvE mogą nadal korzystać ze swoich obecnych buildów.
- Attack Drift: Niektóre ataki bronią zostały nieznacznie dostosowane, aby zmniejszyć drift, zapewniając większe poczucie kontroli przy jednoczesnym zachowaniu skuteczności i wspieraniu stylu gry.
Ulepszony samouczek
- Improved Lighting in the Profaned Sepulcher: Ulepszone oświetlenie i poprawki wizualne sprawiają, że początkowy obszar samouczka jest bardziej przejrzysty i łatwiejszy w nawigacji.
- Gradual Tutorialization of Umbral: Podstawowe umiejętności, takie jak "soul rip” i "siphoning", mają teraz dedykowane miejsca samouczka w dalszej części Redcopse, pozwalając nowym graczom na stopniowe zapoznawanie się z każdą funkcją.
- Simplified First Jump Tutorial: Udoskonaliliśmy samouczek skoku, aby był bardziej przystępny (daj znać w komentarzach, jeśli udało ci się go ukończyć za pierwszym razem).
- Lightreaper Boss Adjustment in NG0: Aby wyjaśnić zamierzony projekt tego spotkania, usunęliśmy walkę z bossem Lightreaperem z obszaru samouczka dla graczy NG0. Bez obaw - Lightreaper nadal czai się w Mournstead i powróci niespodziewanie w NG+.
Bardziej wciągające królestwo Umbral dla odkrywców
- Dynamic Ambient Sound: Początkowe wejście do Umbralu zawiera teraz subtelniejsze krajobrazy dźwiękowe, których intensywność wzrasta wraz z długością pobytu, osiągając apogeum, zanim będziesz musiał znaleźć wyjście lub zaryzykować stawienie czoła Crimson Reaperowi.
- Adjusted Enemy Spawn Curve: Pojawianie się wrogów jest teraz lepiej zsynchronizowane, aby zapewnić stopniowe i płynniejsze narastanie napięcia.
- Scarlet Shadow Delay Increased: Masz teraz więcej czasu na eksplorację, zanim pojawi się Scarlet Shadow, co zwiększa napięcie.
- Reduced Vignette Effect: W oparciu o opinie graczy złagodziliśmy efekt winiety, aby poprawić widoczność podczas eksploracji Umbral.
- Clearer Umbral Eggs: Dodaliśmy specjalny efekt do jaj, z których wyłaniają się tubylcy Umbral, ponieważ niektórzy gracze mieli trudności z odróżnieniem jaj aktywnych od nieaktywnych.
Wydajność
Tryb wieloosobowy
-
Teraz, gdy Lords of the Fallen w pełni wykorzystuje moc PS5 Pro, przygotuj się na nową falę wieloplatformowych graczy wyruszających do Mournstead! Przywitaj ich ciepło w trybie kooperacji lub zimnym ostrzem miecza w trybie PvP.
Odpowiadanie na wiadomość