Wkraczamy w rok 2025, a do premiery Assassin's Creed Shadows pozostało zaledwie kilka miesięcy. Dla Ubisoftu jest to coś więcej niż tylko kolejna odsłona - to kluczowy tytuł, który może ukształtować przyszłość serii, zwłaszcza po ostatnich reakcjach, z jakimi spotkała się firma. Assassin's Creed Shadows może bardzo dobrze określić trajektorię serii.
Ubisoft obiecał powrót do bardziej tradycyjnej rozgrywki, przypominającej wcześniejsze tytuły Assassin's Creed, kładąc nacisk na skradanie się i głębsze doświadczenie "zabójcy". W najnowszym ujawnionym gameplayu Naoe, opisywana jako "najszybszy zabójca w historii" Ubisoftu, prezentuje szereg zmian, ulepszeń i dodatków, które mają na celu podniesienie rangi serii w nadchodzącej odsłonie.
Parkour!
- Assassin's Creed (@assassinscreed) 7 stycznia 2025 r.
Przeczytaj więcej o parkourze w Assassin's Creed Shadows w nowym artykule z przeglądem rozgrywki: https://t.co/wLcwbVRpMz#AssassinsCreed pic.twitter.com/0iYEMEmsNZ
Niedawny wpis na blogu reżysera Simona Lemay-Comtois przedstawił kilka ekscytujących aktualizacji i poprawek systemu parkour w Assassin's Creed Shadows.
Parkour zawsze był kluczowym aspektem tożsamości Assassin's Creed. We wcześniejszych tytułach parkour był niemal mini-grą, w której opanowanie mechaniki pozwalało wykwalifikowanym graczom przemierzać mapę z szybkością i finezją. Wielu fanów nadal uważa, że Assassin's Creed Unity ma jedne z najlepszych mechanik parkour w historii gier.
W przeciwieństwie do tego, nowsza generacja gier Assassin's Creed przyjęła prostszy system przemierzania, upraszczając parkour i pozwalając graczom przemierzać pionowe powierzchnie do woli. Jednakże, Assassin's Creed Shadows wydaje się być gotowy do powrotu do bardziej skomplikowanych systemów parkour z wcześniejszych tytułów, odzyskując esencję tego, co sprawiło, że eksploracja w serii była tak satysfakcjonująca.
"Ważne jest, aby pamiętać, że Naoe i Yasuke nie będą mogli wspinać się po powierzchniach, które nie mają fizycznych uchwytów, których mogliby się chwycić.
Oznacza to, że musieliśmy bardziej przemyśleć tworzenie interesujących autostrad parkourowych i dało nam większą kontrolę nad tym, gdzie Naoe może iść, a gdzie Yasuke nie, dzięki czemu nasze dwa style gry są jeszcze bardziej kontrastowe".
Ubisoft obiecał odmienne wrażenia z rozgrywki dla dwóch bohaterów w Assassin's Creed Shadows. Yasuke koncentruje się na brutalnej sile i walce wręcz, czerpiąc podobieństwa do systemów walki z "nowej generacji" tytułów Assassin's Creed, takich jak Assasin's Creed Odyssey i Assasin's Creed Origins. Z drugiej strony, Naoe reprezentuje bardziej tradycyjne podejście do Assassin's Creed, stawiając na skradanie się, parkour i szybką walkę.
We wpisie na blogu omówiono unikalne funkcje dostępne dla Naoe, ale niedostępne dla Yasuke. Sugeruje to, że Naoe będzie przodować w przemieszczaniu się dzięki swoim zaawansowanym umiejętnościom parkour, uzupełniając skradanie się i styl gry skoncentrowany na zwinności. Z drugiej strony, surowa siła Yasuke czyni go idealnym wyborem dla graczy, którzy lubią bezpośrednią i potężną walkę.
Premiera gry Assassin's Creed Shadows na PlayStation 5, Xbox Series X/S i PC zaplanowana jest na 20 marca. Nie zapomnij skorzystać z naszej porównywarki, aby uzyskać cdkey do gry Assassin's Creed Shadows i przygotować się na ten ekscytujący dodatek do sagi Assassin's Creed.
Odpowiadanie na wiadomość