Bethesda Softworks wciąż jest pogrążona w pracach nad grą Starfield, która zapowiada się na kolejną dużą serię science-fiction. Jego zapowiedź wywołała wiele oczekiwań wśród graczy, ale także zrodziła wiele pytań. Aby spróbować odpowiedzieć na niektóre z nich, studio opublikowało nowy film, w którym reżyser gry Todd Howard skupia się na szczegółach działania kilku mechanik gry.
Chociaż Starfield jest grą science-fiction, twórcy chcą, aby miała ona sens z naukowego punktu widzenia, ale są zmuszeni pójść na pewne ustępstwa ze względu na rozgrywkę. Gra byłaby w rozsypce, gdyby na przykład w statku kosmicznym mogło zabraknąć paliwa i utknąłbyś w środku kosmosu. Zamiast tego ograniczono odległość, jaką można pokonać za jednym razem, co wydaje się być dobrym rozwiązaniem średnioterminowym.
Todd Howard mówi również o personalizacji postaci. Każda z postaci będzie miała różne cechy, które będą miały pozytywne i negatywne skutki, ale możliwe będzie usunięcie niektórych negatywnych cech poprzez wykonanie niektórych zadań w grze. Taki system uniemożliwiłby graczom ponowne uruchomienie gry, jeśli nie mają ochoty grać określoną postacią.
W ostatniej części wideo, deweloper daje pewien wgląd w to, jak duża jest gra, zwłaszcza jeśli chodzi o dialogi. Podczas gdy Skyrim miał 60 000 linii dialogowych, a Fallout 4 ponad 111 000, Starfield przekroczył 250 000 linii, stając się ogromnym doświadczeniem.
W nadchodzących miesiącach Bethesda ujawni więcej informacji na temat Starfield, więc możemy spodziewać się kolejnych filmów tego typu. Premiera tej nowej przygody zaplanowana jest na pierwszą połowę 2023 roku, choć jak dotąd nie podano dokładnej daty. Jak zwykle, możesz znaleźć najlepsze ceny na zakup klucza Starfield CD w naszej porównywarce, bez względu na to, czy chcesz zagrać w grę na PC czy konsolach.
Odpowiadanie na wiadomość