Po wprowadzeniu NVIDIA DLSS 4, NVIDIA ujawniła, że gracze PC mogą skorzystać z funkcji DLSS Override dostępnej w aplikacji NVIDIA, aby włączyć nowy model transformera AI, a nawet generowanie wielu klatek w wersji demonstracyjnej The First Berserker: Khazan. Oczywiście Multi Frame Generation będzie dostępne tylko dla tych, którzy posiadają najnowsze karty graficzne GeForce RTX 50, takie jak RTX 5090 lub RTX 5080 (z RTX 5070 i 5070Ti, których premiera przewidywana jest jeszcze w tym miesiącu). Data premiery The First Berserker: Khazan została zaplanowana na 27 marca.
W przeglądzie aktualizacji NVIDIA DLSS NVIDIA zauważyła, że remaster Ninja Gaiden 2 Black, który wykorzystuje Unreal Engine 5, obsługuje zarówno DLSS Super Resolution, jak i Frame Generation; jednak funkcja DLSS Override dla nowego modelu transformatora AI lub Multi Frame Generation nie jest aktywowana. To samo ograniczenie występuje w Level Zero: Extraction, wieloosobowej strzelance typu extraction horror stworzonej przez Doghowl Games i opublikowanej przez tinyBuild, która niedawno przeszła z wczesnego dostępu ze standardową obsługą DLSS Super Resolution i Frame Generation.
Już za dwa dni deweloper Aesir Interactive i wydawca NACON zaprezentują Ambulance Life: A Paramedic Simulator, uznawaną za pierwszą grę symulacyjną dla ratowników medycznych. Tytuł ten oferuje również wsparcie dla standardowej rozdzielczości DLSS Super Resolution i Frame Generation. Final Fantasy VII Rebirth od Square Enix zawiera standardową rozdzielczość DLSS Super Resolution (którą można przełączyć na DLAA, dostosowując maksymalne i minimalne wartości skalowania rozdzielczości dynamicznej do 100%).
Ostatecznie, wysoko cenione Kingdom Come: Deliverance II debiutuje dziś z wbudowaną obsługą NVIDIA DLSS Super Resolution i DLAA. Gracze mogą skorzystać z DLSS Override za pośrednictwem aplikacji NVIDIA, aby umożliwić modelowi transformera AI poprawę jakości obrazu. Niestety, Kingdom Come Deliverance 2 nie obsługuje DLSS i FSR Frame Generation. Nawet z DLSS Override, NVIDIA nie może dodać obsługi Frame Generation do gier, które jej nie posiadają. Użytkownicy NVIDIA mogą jednak zdecydować się na firmową technologię "Smooth Motion" na poziomie sterownika, aby w razie potrzeby wprowadzić generowanie klatek do gry.
Wskazówki dotyczące korzystania z funkcji DLSS Override firmy NVIDIA można znaleźć w przewodniku DLSS Override firmy NVIDIA. W oczekiwaniu na kolejne ekscytujące zapowiedzi, zapoznaj się z naszym narzędziem porównawczym, aby znaleźć najlepszą ofertę na Geforce RTX 4090 dla swojej konfiguracji gamingowej.