Wraz ze zbliżającą się datą premiery, Techland publikuje coraz więcej zakulisowych materiałów do Dying Light 2: Stay Human, aby podtrzymać hype. Jedną z najważniejszych cech gry jest realistyczny parkour, który jest absolutnie niezbędny do uniknięcia wygłodniałych zombie atakujących miasto. Techland upewnił się, że parkour w Dying Light 2 wygląda zarówno naturalnie, jak i filmowo. W tym celu zwrócili się do samego twórcy parkour, aktora i choreografa kaskaderskiego Davida Belle. Zobacz go w akcji tutaj:
Według projektanta gry Tymona Smektały:
"Mamy adaptację umiejętności i ruchów, które wykonują ludzie uprawiający ten sport w prawdziwym życiu. Współpracowaliśmy z Davidem Belle - ojcem parkour - i wykorzystaliśmy jego doświadczenie, jego spostrzeżenia i jego opinie, aby stworzyć coś, co mam nadzieję wygląda bardzo dobrze na ekranie, bardzo realistycznie".
Oczywiście, aby urozmaicić sam parkour, w grze zastosowano pewne mechaniki, które sprawiają, że parkour jest intuicyjny i łatwy w użyciu dla graczy. Oznacza to zwolnione tempo lub "bullet-time", aby pomóc im wykonywać pewne ruchy bez polegania na świadomości lub umiejętnościach sportowych. Możesz także podnosić umiejętności z drzewka umiejętności parkouru.
Smektała dodaje, że parkour będzie w dużej mierze taki sam na wszystkich poziomach trudności; główna różnica polega na obrażeniach zadawanych przy upadku z wysokości - im wyższy poziom trudności, tym większe obrażenia przy złym lądowaniu.
W Dying Light 2 jest wiele rzeczy, na które warto czekać, od rozgrywki kooperacyjnej po gwarantowaną zawartość na pięć lat. Co najlepsze, nie musimy długo czekać, aby móc zagrać, ponieważ gra pojawi się 4 lutego na PC, PS4, PS5, Xbox One i Xbox Series X|S. Kup swój cdkey Dying Light 2: Stay Human na PC z naszej porównywarki już dziś.
Odpowiadanie na wiadomość