Z biegiem lat niektóre znane serie przeniosły się do uniwersum Musou. The Legend of Zelda, Dragon Quest i Persona to tylko niektóre przykłady. A jeśli chodzi o producenta Dynasty Warriors 9, Akihiro Suzuki, jeszcze jedna nazwa może dołączyć do tej listy: Star Wars.
W wywiadzie dla serwisu JPGames producent ujawnił chęć pracy nad projektem Star Wars Musou, ale wyraźnie zaznaczył, że jest to tylko jego opinia, a nie potwierdzenie czegoś, co faktycznie wydarzy się w przyszłości.
"W zespole deweloperskim poruszono wiele różnych IP i prac" - powiedział Suzuki. "To wyłącznie moja własna opinia, ale moim osobistym życzeniem byłby crossover Star Wars".
Kiedy spojrzymy w przeszłość, możemy sobie przypomnieć, że seria Star Wars przez lata zapuszczała się w inne galaktyki, a tytuły takie jak Star Wars Episode I: Racer były jednym z tych różnych gatunków. Być może więc tytuł Musou nie jest niczym niezwykłym. Wyobraź sobie, że wysadzasz swoją siłę i wysyłasz setki szturmowców z Naboo na Tatooine.
Ten gatunek gier definiuje się poprzez umieszczenie gracza na otwartym polu, twarzą w twarz z niezliczonymi wrogami, używając broni takich jak miecze, włócznie, łańcuchy i topory. Możesz wykonać sekwencję różnych uderzeń, a im dłużej je wykonujesz, tym lepiej jesteś nagradzany efektownym ruchem kończącym.
Pomyśl o Musou jako o połączeniu beat 'em upów i hack 'n slash. Skupiamy się na walce z wieloma przeciwnikami, podkreślając, jak potężna jest nasza postać w stosunku do nich. Jesteś prawdziwym behemotem na polu bitwy, a oglądanie rosnącej liczby ciał jest na granicy psychozy, ale daje niesamowitą frajdę!
Nie wiem jak ty, ale gry musou zawsze były katartyczne, a Star Wars Jedi mogłoby pasować do tego gatunku jak ulał. Ale gdy tak się nie dzieje, sprawdź oferty na klucze LEGO Star Wars: The Skywalker Saga i odważ się na całą serię z najbardziej czarującymi plastikowymi klockami w galaktyce lub wypróbuj najnowsze Samurai Warriors 5 i zobacz jego kreskówkowe podejście do wielkiego daimyo Nobunaga Oda.
Odpowiadanie na wiadomość