Final Fantasy XVI w końcu pojawiła się na PC 17 września, po tym jak przez rok była dostępna wyłącznie na PlayStation 5. I jak w przypadku każdej innej gry, społeczność modderów jest podekscytowana możliwością "majstrowania" przy Final Fantasy XVI. Jednak producent Final Fantasy XVI, Naoki Yoshida, ma prośbę do graczy PC.
Zapytany przez PC Gamer o to, jakiego rodzaju mody chciałby zobaczyć w Final Fantasy XVI po premierze na PC, Yoshida odpowiedział: "Gdybyśmy powiedzieli: "byłoby wspaniale, gdyby ktoś zrobił X, Y, Z", mogłoby to zostać odebrane jako prośba, więc będę unikał wymieniania tutaj jakichkolwiek konkretów!. Jedyną rzeczą, którą powiem, jest to, że zdecydowanie nie chcemy widzieć niczego obraźliwego lub nieodpowiedniego, więc proszę, nie twórz ani nie instaluj niczego takiego".
Modyfikacje mogą przynieść wiele korzyści grom, pozwalając graczom na swobodę tworzenia i dodawania pożądanej zawartości do gry. Często skutkuje to niesamowitymi modami, takimi jak mod Archthrones do Dark Souls 3 i konfigurowalne grywalne postacie w Wiedźminie 3: Dziki Gon.
Ponieważ jednak jest to Internet, nieuniknione jest, że w grach pojawią się "obraźliwe lub nieodpowiednie" mody. Wcześniej Capcom miał pewne kontrowersje ze społecznością graczy, gdy ogłosił, że chce ograniczyć obraźliwą zawartość modów w swoich grach, takich jak Resident Evil i Street Fighter, co było częstym problemem na przestrzeni lat.
Czy ci się to podoba, czy nie, wraz z pojawieniem się Final Fantasy XVI na PC, z pewnością pojawi się wiele modów do gry, z których niektóre z pewnością będą unikalnymi dziełami fanów. Niektórzy ludzie mogą z niecierpliwością czekać na mody, które zostaną wydane dla Final Fantasy XVI na PC. Jeśli jesteś jednym z nich, skorzystaj z naszej porównywarki cen, aby uzyskać najlepszą ofertę na własną kopię wersji digitalowej Final Fantasy XVI na PC.
Odpowiadanie na wiadomość