Jeśli jesteś fanem gatunku RPG, prawdopodobnie słyszałeś o Kingdoms of Amalur: Reckoning, grze stworzonej przez wymarłe 38 Studios i wydanej przez Electronic Arts w 2012 roku. THQ Nordic kupiła prawa do gry, a teraz Kaiko pracuje nad zremasterowaną wersją Kingdoms of Amalur: Reckoning, która ukaże się tego lata. Premiera gry została potwierdzona, ponieważ znalazła się na liście w sklepie Microsoft Store, gdzie również informuje, że będzie dostępna 11 sierpnia.
Z R.A. Salvatore odpowiedzialnym za fabułę, twórca Spawn Todd McFarlane pracujący nad grafiką gry, a także Ken Rolston z The Elder Scrolls IV: Oblivion jako projektant wykonawczy, Kingdoms of Amalur: Reckoning miał cały potencjał, by odnieść ogromny sukces. Sprzyjający krytykom, którzy chwalili jego rozgrywkę, grafikę i historię, nie towarzyszyła wielka sprzedaż, a Kingdoms of Amalur: Reckoning sprzedało się w około 1,2 miliona egzemplarzach, które nie były wystarczające, aby rozwiązać problemy finansowe, które 38 Studios wtedy miało i które ostatecznie doprowadziło do zamknięcia studia.
Kingdoms of Amalur: Reckoning
W Kingdoms of Amalur: Reckoning wcielisz się w postać Beztłuszczowego, śmiertelnika przywróconego do życia przez eksperyment i jedynej osoby na świecie, której los nie zostanie wcześniej ustalony. To także daje Ci siłę, by zmienić los innych ludzi, a Twoje działania będą miały ogromny wpływ na świat rozdarty przez niszczycielską wojnę. Gra składa się z czterech różnych ras i trzech klas do wyboru, z wieloma umiejętnościami do odblokowania w miarę zdobywania doświadczenia. Walki w grze są oparte na akcjach i będziesz miał wiele opcji do zmierzenia się z wrogami w ekscytujących bitwach.
THQ Nordic daje Kingdoms of Amalur: Reckoning drugą szansę dzięki zremasterowanej wersji, a chłopaki z Kaiko mają również kolejną okazję, aby zademonstrować, że potrafią robić bardzo dobre rzeczy, jak niedawno zrobili z remasterami serii Darksiders.
Odpowiadanie na wiadomość