BioWare spaliło większość swojego uznania jako dobry twórca gier wideo z Anthem po tym, jak gra stała się jednym z największych rozczarowań w ostatnich latach. Gra akcji RPG miała wszystkie elementy, które były wielkim hitem, ale gracze odkryli, że niektóre aspekty rozgrywki były bałaganem. Zbyt wiele ekranów ładowania, które powodowały, że zamiana sprzętu Javelin była uciążliwa, brak informacji o systemach gier, brak rzeczy do zrobienia po zakończeniu kampanii i mnóstwo innych problemów sprawiło, że gra była autentycznym rozczarowaniem dla większości graczy. Następnie deweloperzy rozpoczęli żmudnie długi proces próby rozwiązania wszystkich tych problemów, co spowodowało opóźnienie w ich planach wydania treści po premierze. To był ostatni gwóźdź do trumny i ostatecznie odciągnął graczy od gry.
Rok po premierze BioWare ogłosiło, że nie porzuciło gry i pracują nad reworkiem Anthem, która zmieni grę w coś, co nie będzie płytkie i powtarzalne. Chociaż nie podano żadnych szczegółów na temat tego, jakie zmiany będą wprowadzone w grze, wyglądało to tak, jakby wracali z Anthem w fazę projektu, i że dla wszystkich graczy, którzy oczekiwali, że gra będzie świetna, będzie odrobina nadziei. Okazuje się jednak, że wydobycie całego potencjału Anthem zajmie sporo czasu.
Dyrektor BioWare Austin, Christian Dailey, przyznał, że proces ten potrwa długo, ponieważ mają mniejszy zespół pracujący nad grą, ale chcą zachować przejrzystość w swojej pracy, zapewniając płynną komunikację między twórcami a graczami.
„Zespół inkubacji Anthem rozpoczął działalność i zaczynamy sprawdzać nasze hipotezy projektowe. Inkubacja to termin, którego używamy wewnętrznie - oznacza to zasadniczo, że wracamy i eksperymentujemy / prototypujemy, aby poprawić obszary, w których naszym zdaniem nie udało się wykorzystać wszystkiego, co obecnie kochasz w Anthem. Jesteśmy małym zespołem - około 30-osobowym, który pracuje, by osiągnąć nasze pierwsze główne cele milowe. Spoiler – będzie to dłuższy proces. I tak, zespół jest niewielki, ale chodzi o to, żeby nie spieszyć się i wrócić do deski kreślarskiej. A mały zespół daje nam zwinność, na którą więksi nie mogą sobie pozwolić.
Brzmi dobrze na papierze i możemy mieć tylko nadzieję, że Anthem będzie interesujący dla graczy po zakończeniu przeróbki, jeśli nie zajmie to zbyt długo.
Odpowiadanie na wiadomość