Reżyser Dragon's Dogma II zapewnia głębsze spojrzenie na walkę

Reżyser Dragon's Dogma II zapewnia głębsze spojrzenie na walkę

Hideaki Itsuno, reżyser gry Dragon's Dogma II, dołączył do Capcom Showcase, aby przedstawić dogłębne spojrzenie na walkę, pionki i systemy rozgrywki w gorąco oczekiwanym RPG akcji. Powołania wybierane przez graczy wpływają na to, czy walczą z wrogami za pomocą mieczy, czy zaklęć magicznych, a zróżnicowane elementy, takie jak teren i wrogowie, tworzą dynamiczne scenariusze walki w całej grze. Podczas Capcom Showcase przedstawiono również więcej informacji na temat nadchodzącego Exoprimal, trybu VR w Resident Evil 4 oraz niefortunnego, ale oczekiwanego opóźnienia Pragmata.

Kontrolowane przez SI pionki powracają z oryginalnego Dragon's Dogma i towarzyszą graczom podczas ich podróży, tworząc drużynę składającą się z maksymalnie czterech postaci. Oprócz dostosowywania swoich Arisenów, gracze mogą również spersonalizować swojego głównego Pawna, który z kolei może zostać zwerbowany przez Arisen innych graczy, aby pożyczyć ich umiejętności i wiedzę. To, czego Pawny nauczą się dzięki tym doświadczeniom, znajdzie odzwierciedlenie w ich zachowaniu, czyniąc ich godnymi towarzyszami gracza.

 

 

Dragon's Dogma II wykorzystuje moc RE ENGINE, aby stworzyć mapę świata około cztery razy większą od oryginalnego Dragon's Dogma, która jest gęsto zaludniona wrogami, wydarzeniami i lokacjami renderowanymi przy użyciu najnowszych technologii graficznych. Środowisko uzupełnia wciągająca fizyka i sztuczna inteligencja postaci, która ożywia pawny, potwory i postacie niezależne.

Pionki organicznie prowadzą graczy do nowych lokacji, dynamicznie współpracują podczas bitwy, a nawet reagują na specjalne momenty, takie jak świętowanie wąskich zwycięstw zbijaniem piątek. Nowe i stare potwory zachęcają graczy do opracowywania licznych strategii, aby odnieść sukces w walce lub nawet jej uniknąć. Postacie niezależne, takie jak dzierżąca łuk Ulrika, która ma głęboką więź z Arisenami, czy arcykapłanka bestii Nadinia, stworzą skomplikowane relacje z Arisenami, które przygotują scenę dla zniuansowanych momentów fabularnych.

Ciekawostka: Ryota Suzuki, projektant Dragon's Dogma, jest reżyserem bitew w Final Fantasy XVI. Każdy, kto miał do czynienia z demem FFXVI i grał w Dragon' s Dogma, może dostrzec niektóre z jego wpływów (w tym Devil May Cry 5) w szybkiej, ale wyraźnej i stabilnej rozgrywce. Różni się ona od czystego doświadczenia hack 'n slash.

Nowe informacje o powołaniach i innych doświadczeniach unikalnych dla gry zostaną udostępnione w przyszłości. Dragon's Dogma II jest w przygotowaniu na PlayStation 5, Xbox Series X|S i PC. Jeśli chcesz ponownie wcielić się w rolę Arisena, sprawdź naszą porównywarkę najlepszych ofert na klucze cyfrowe do Dragon's Dogma II i wezwij swoje pionki, by zmierzyć się z wszechmocnym smokiem.

Zdobądź najlepsze oferty i kody rabatowe dla graczy

Zasubskrybuj newsletter DLCompare