Zbliżając się do daty premiery gry Elden Ring, warto zwrócić uwagę na kilka przemyśleń jej twórców. Według reżysera Hidetaki Miyazakiego, wierzy on, że grę ukończy więcej graczy w porównaniu do serii Dark Souls. Gry FromSoftware, takie jak Dark Souls i Bloodborne, są trudnymi grami, które wymagają wielu umiejętności i praktyki.
W wywiadzie dla PlayStation Blog, Miyazaki stwierdził, że trwa dyskusja na temat progresji poziomu trudności gry. Wyjaśnił, że walka w Elden Ring niekoniecznie jest łatwiejsza niż w poprzednich grach.
"Uważam, że nasze podejście do tych gier, nie tylko Elden Ring, polega na projektowaniu ich tak, aby zachęcić graczy do pokonywania przeciwności. Nie staramy się wymuszać trudności ani robić rzeczy trudnymi ze względu na nie. Chcemy, by gracze używali swojego sprytu, studiowali grę, zapamiętywali to, co się dzieje i uczyli się na błędach. Nie chcemy, aby gracze czuli, że gra jest niesprawiedliwie karząca, ale raczej, że istnieje szansa na wygranie trudnego spotkania i poczynienie postępów".
Dzięki temu, że Elden Ring ma bardziej otwarty świat niż poprzednie gry FromSoftware, postępy mogą być osiągane na różne sposoby, a gracz ma teraz więcej opcji. Atakowanie z ukrycia jest teraz opcją, podobnie jak bieganie wokół wroga na koniu. Gracz może nawet unikać niektórych potworów, omijając je, aby realizować inne cele, a następnie wrócić do nich później, po awansowaniu lub zdobyciu lepszego ekwipunku.
Aby dowiedzieć się więcej o grze, zapoznaj się z naszym przewodnikiem po wszystkim, co musisz wiedzieć o Elden Ring. Po tym, jak gra uzyskała status gold, Elden Ring ukaże się na PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X/S, Xbox One i PC 25 lutego 2022 roku. Odbierz kod Elden Ring najtaniej na PC, XBOX lub PS5 z naszej porównywarki już dziś.
Odpowiadanie na wiadomość