Jedną z najciekawszych cech The Last of Us Part II jest poziom zanurzenia, który gra oferuje graczom. Historia Ellie jest ekscytująca i emocjonalna, a to bardzo ważne dla gry, ale jeśli chodzi o rozgrywkę, historii musi towarzyszyć odpowiednia ilość akcji, które Twoja postać może wykonać. Pozwoli to na ukształtowanie się gry w trakcie jej grania i znacznie pomoże przekazać historię. Na przykład, jeśli możesz wyciągnąć strzałę ze skrzyni martwego wroga gołymi rękami i włożyć ją do kołczanu, wrażenie zanurzenia oferowane przez grę jest znacznie lepsze i pośrednio oznacza, że gra ma miejsce w postapokaliptycznym świecie, w którym brak zasobów jest czymś, z czym trzeba sobie radzić na co dzień. Istnieje wiele takich małych przykładów w The Last of Us Part II, a kilka z nich zostało ujawnionych w nowym filmie z rozgrywką, który koncentruje się na działaniach, które Ellie może wykonać podczas gry.
Twórcy The Last of Us Part II próbowali podkreślić fakt, że Ellie przeżyła w świecie, który oszalał. Poziom interakcji Ellie z elementami w grze będzie znacznie wyższy niż w The Last of Us. Ponadto możliwość skakania i czołgania się, dodaje nowy wymiar do gry, co pozwala na więcej scenariuszy w pionie, bardziej realistyczną mechanikę ukrywania się i szereg innych funkcji, które przyczyniają się do poprawy wrażeń z gry, które The Last of Us Part II oferuje graczom.
Innym sposobem, w jaki programiści nadają większą osobowość The Last of Us Part II jest system rzemieślniczy i system rozwoju postaci. Materiały są ograniczone, a możliwości rozwoju Twojej postaci również. Oznacza to, że wybory, które podejmujesz, naprawdę mają znaczenie i że będą one bardzo istotne w trakcie gry. To znacznie wykracza poza wybranie opcji tak lub nie w oknie dialogowym.
Wszystkie te funkcje zostały połączone, aby stworzyć godną kontynuację gry The Last of Us, która z pewnością zachwyci graczy, gdy zostanie wydana 19 czerwca na PlayStation 4.
Odpowiadanie na wiadomość