Wyczekiwany remake klasycznego horroru Silent Hill 2, opracowany przez Bloober Team, zrobił furorę od czasu swojej premiery 8 października, sprzedając się w ponad milionie egzemplarzy w ciągu pierwszych trzech dni. Entuzjazm zarówno ze strony długoletnich fanów, jak i nowych graczy, podkreśla znaczenie gry w społeczności graczy i wskazuje na możliwość kolejnych remake'ów w przyszłości. Premiera nie obyła się jednak bez wad. Aby znacznie poprawić rozgrywkę i wydajność techniczną, Bloober Team wprowadził łatkę 1.04, pierwszą dużą łatkę, która rozwiązuje różne błędy i problemy techniczne w grze.
Patch 1.04 został wdrożony w celu rozwiązania szeregu problemów zidentyfikowanych od czasu premiery. Aktualizacja ta to nie tylko poprawka błędów; poprawia ona również funkcjonalność i dynamikę rozgrywki. Rozwiązuje ona problemy z walką z bossem Abstract Daddy, pajęczymi manekinami i teleportacją w szpitalu Brookhaven. Aktualizacja ułatwia również zbieranie przedmiotów podczas finałowej walki z bossem, naprawia usterki wizualne w Nvidia DLSS, dodaje obsługę DLSS Frame Generation, zapisuje ustawienia graficzne lokalnie i rozwiązuje problemy z zacinaniem się związane z generowaniem mapy nieba.
Informacja o aktualizacji 1.04 do remake'u gry Silent Hill 2
Techniczne:
- Zredukowano usterki wizualne podczas korzystania z najnowszej wersji NVIDIA DLSS.
- Dodano opcję włączenia generowania klatek DLSS w menu podczas korzystania z DLSS do supersamplingu.
- NVIDIA Reflex jest teraz aktywna, gdy włączone jest generowanie ramek DLSS.
- Dodano obsługę AMD FSR 3.1.1.
- Dodano opcję włączenia AMD Fluid Motion Frames w menu podczas korzystania z FSR 3.1 do supersamplingu.
- Zaktualizowano Intel Nanites do obsługi nadchodzących aktualizacji sterowników.
- Poprawiono wydajność i optymalizację dla Steam Deck.
- Naprawiono zacinanie się gry związane z generowaniem mapy nieba.
- Dodano opcję włączania/wyłączania usuwania HZB w celu naprawienia zacinania się gry na niektórych kartach graficznych AMD/Intel.
- Wszystkie ustawienia graficzne są teraz zapisywane lokalnie.
- Dodano płynne przełączanie kontrolerów dla Steam Deck.
Rozgrywka:
- Usunięto dźwięk UFO w Soul Street Apartments wskazujący na badanie Niebieskiego Klejnotu.
- Naprawiono błąd, który powodował, że zbadanie Niebieskiego Klejnotu na dachu nie liczyło się do zakończenia UFO.
- Naprawiono problemy z tłumaczeniem ustawienia "Wysoki" interfejsu użytkownika.
- Naprawiono błąd, na skutek którego drewniana deska znikała z ciała Jamesa podczas animacji śmierci.
- Naprawiono błąd ładowania środowiska podczas wpatrywania się w ściany na Wielkim Targu.
- Naprawiono błąd teleportacji podczas interakcji z niewłaściwą stroną wizjera.
- Naprawiono błąd związany z ramą okna w barze Neely'ego, w którym utknął James.
- Naprawiono problem z dostępem do niedostępnego balkonu w Blue Creek Apartments.
- Ulepszono zachowanie bossa Abstract Daddy i naprawiono związane z nim problemy z dźwiękiem.
- Naprawiono rozbieżności wizualne i dźwiękowe w interakcji Abstract Daddy z telewizorem.
- Poprawiono znak zapytania w sali konferencyjnej po zdobyciu figurki Kopciuszka.
- Naprawiono problemy z wykrywaniem kolizji na ścianach pokoju dziennego w szpitalu Brookhaven.
- Naprawiono odbicie Jamesa, które nie pojawiało się w rozbitym lustrze.
- Naprawiono wpadanie Jamesa pod mapę w pobliżu wejścia Laury do szpitala Brookhaven.
- Usunięto numery debugowania z pokoju z zegarem w apartamentach Blue Creek.
- Naprawiono błąd, na skutek którego James nie mógł opuścić korytarza 3F w hotelu Lakeview.
- Naprawiono niezniszczalną żarówkę na 3. piętrze apartamentów Blue Creek.
- Usunięto mały stolik do kawy, który blokował Jamesa w apartamentach Woodside.
- Naprawiono problemy z postępami na Ścieżce Obrzydzenia w Labiryncie.
- Poprawiono zachowanie SpidSp-Manekinów podczas atakowania Jamesa.
- Dodano bardziej naturalne ruchy przełączania broni dla Jamesa.
- Rozwiązano problemy z wyzwalaniem wydarzenia Manekin Pająka na Ścieżce Strachu w Labiryncie.
- Ulepszono zbieranie przedmiotów podczas finałowej walki z bossem.
- Naprawiono nachodzące na siebie ramki obrazów w Pokoju Ćmy.
- Poprawiono deformację spódnic pielęgniarek.
- Naprawiono komunikat odblokowujący Nową Grę+, który nie wyświetlał się w języku wybranym przez gracza.
Oczekuje się, że zmiany wprowadzone w patchu 1.04 spotkają się z pozytywnym odbiorem graczy. Płynniejsza mechanika walki i ulepszona grafika prawdopodobnie sprawią, że rozgrywka będzie bardziej wciągająca i przyjemna. Dla tych, którzy poruszają się po niesamowitym świecie Silent Hill, gdzie atmosfera ma kluczowe znaczenie, te ulepszenia są kluczowe. Skutecznie usuwając błędy i poprawiając wydajność techniczną, łatka 1.04 nie tylko poprawia natychmiastową grywalność, ale także ożywia entuzjazm społeczności do przyszłych adaptacji. Dzięki tym solidnym fundamentom gracze mogą oczekiwać jeszcze większej liczby ulepszeń i aktualizacji zawartości w przyszłości, zapewniając, że gra pozostanie mrożącym krew w żyłach i niezapomnianym doświadczeniem przez wiele lat. Pamiętaj, że zawsze możesz skorzystać z naszej porównywarki, aby znaleźć najlepszą ofertę na Silent Hill 2, jeśli nie chcesz przegapić powrotu kultowej serii survival horrorów.
Odpowiadanie na wiadomość