Silent Hill 2 Remake wydaje patch 1.04: ulepszenia i poprawki

Silent Hill 2 Remake wydaje patch 1.04: ulepszenia i poprawki

Wyczekiwany remake klasycznego horroru Silent Hill 2, opracowany przez Bloober Team, zrobił furorę od czasu swojej premiery 8 października, sprzedając się w ponad milionie egzemplarzy w ciągu pierwszych trzech dni. Entuzjazm zarówno ze strony długoletnich fanów, jak i nowych graczy, podkreśla znaczenie gry w społeczności graczy i wskazuje na możliwość kolejnych remake'ów w przyszłości. Premiera nie obyła się jednak bez wad. Aby znacznie poprawić rozgrywkę i wydajność techniczną, Bloober Team wprowadził łatkę 1.04, pierwszą dużą łatkę, która rozwiązuje różne błędy i problemy techniczne w grze.

Patch 1.04 został wdrożony w celu rozwiązania szeregu problemów zidentyfikowanych od czasu premiery. Aktualizacja ta to nie tylko poprawka błędów; poprawia ona również funkcjonalność i dynamikę rozgrywki. Rozwiązuje ona problemy z walką z bossem Abstract Daddy, pajęczymi manekinami i teleportacją w szpitalu Brookhaven. Aktualizacja ułatwia również zbieranie przedmiotów podczas finałowej walki z bossem, naprawia usterki wizualne w Nvidia DLSS, dodaje obsługę DLSS Frame Generation, zapisuje ustawienia graficzne lokalnie i rozwiązuje problemy z zacinaniem się związane z generowaniem mapy nieba.

 

 

Informacja o aktualizacji 1.04 do remake'u gry Silent Hill 2

Techniczne:

  • Zredukowano usterki wizualne podczas korzystania z najnowszej wersji NVIDIA DLSS.
  • Dodano opcję włączenia generowania klatek DLSS w menu podczas korzystania z DLSS do supersamplingu.
  • NVIDIA Reflex jest teraz aktywna, gdy włączone jest generowanie ramek DLSS.
  • Dodano obsługę AMD FSR 3.1.1.
  • Dodano opcję włączenia AMD Fluid Motion Frames w menu podczas korzystania z FSR 3.1 do supersamplingu.
  • Zaktualizowano Intel Nanites do obsługi nadchodzących aktualizacji sterowników.
  • Poprawiono wydajność i optymalizację dla Steam Deck.
  • Naprawiono zacinanie się gry związane z generowaniem mapy nieba.
  • Dodano opcję włączania/wyłączania usuwania HZB w celu naprawienia zacinania się gry na niektórych kartach graficznych AMD/Intel.
  • Wszystkie ustawienia graficzne są teraz zapisywane lokalnie.
  • Dodano płynne przełączanie kontrolerów dla Steam Deck.

Rozgrywka:

  • Usunięto dźwięk UFO w Soul Street Apartments wskazujący na badanie Niebieskiego Klejnotu.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że zbadanie Niebieskiego Klejnotu na dachu nie liczyło się do zakończenia UFO.
  • Naprawiono problemy z tłumaczeniem ustawienia "Wysoki" interfejsu użytkownika.
  • Naprawiono błąd, na skutek którego drewniana deska znikała z ciała Jamesa podczas animacji śmierci.
  • Naprawiono błąd ładowania środowiska podczas wpatrywania się w ściany na Wielkim Targu.
  • Naprawiono błąd teleportacji podczas interakcji z niewłaściwą stroną wizjera.
  • Naprawiono błąd związany z ramą okna w barze Neely'ego, w którym utknął James.
  • Naprawiono problem z dostępem do niedostępnego balkonu w Blue Creek Apartments.
  • Ulepszono zachowanie bossa Abstract Daddy i naprawiono związane z nim problemy z dźwiękiem.
  • Naprawiono rozbieżności wizualne i dźwiękowe w interakcji Abstract Daddy z telewizorem.
  • Poprawiono znak zapytania w sali konferencyjnej po zdobyciu figurki Kopciuszka.
  • Naprawiono problemy z wykrywaniem kolizji na ścianach pokoju dziennego w szpitalu Brookhaven.
  • Naprawiono odbicie Jamesa, które nie pojawiało się w rozbitym lustrze.
  • Naprawiono wpadanie Jamesa pod mapę w pobliżu wejścia Laury do szpitala Brookhaven.
  • Usunięto numery debugowania z pokoju z zegarem w apartamentach Blue Creek.
  • Naprawiono błąd, na skutek którego James nie mógł opuścić korytarza 3F w hotelu Lakeview.
  • Naprawiono niezniszczalną żarówkę na 3. piętrze apartamentów Blue Creek.
  • Usunięto mały stolik do kawy, który blokował Jamesa w apartamentach Woodside.
  • Naprawiono problemy z postępami na Ścieżce Obrzydzenia w Labiryncie.
  • Poprawiono zachowanie SpidSp-Manekinów podczas atakowania Jamesa.
  • Dodano bardziej naturalne ruchy przełączania broni dla Jamesa.
  • Rozwiązano problemy z wyzwalaniem wydarzenia Manekin Pająka na Ścieżce Strachu w Labiryncie.
  • Ulepszono zbieranie przedmiotów podczas finałowej walki z bossem.
  • Naprawiono nachodzące na siebie ramki obrazów w Pokoju Ćmy.
  • Poprawiono deformację spódnic pielęgniarek.
  • Naprawiono komunikat odblokowujący Nową Grę+, który nie wyświetlał się w języku wybranym przez gracza.

Oczekuje się, że zmiany wprowadzone w patchu 1.04 spotkają się z pozytywnym odbiorem graczy. Płynniejsza mechanika walki i ulepszona grafika prawdopodobnie sprawią, że rozgrywka będzie bardziej wciągająca i przyjemna. Dla tych, którzy poruszają się po niesamowitym świecie Silent Hill, gdzie atmosfera ma kluczowe znaczenie, te ulepszenia są kluczowe. Skutecznie usuwając błędy i poprawiając wydajność techniczną, łatka 1.04 nie tylko poprawia natychmiastową grywalność, ale także ożywia entuzjazm społeczności do przyszłych adaptacji. Dzięki tym solidnym fundamentom gracze mogą oczekiwać jeszcze większej liczby ulepszeń i aktualizacji zawartości w przyszłości, zapewniając, że gra pozostanie mrożącym krew w żyłach i niezapomnianym doświadczeniem przez wiele lat. Pamiętaj, że zawsze możesz skorzystać z naszej porównywarki, aby znaleźć najlepszą ofertę na Silent Hill 2, jeśli nie chcesz przegapić powrotu kultowej serii survival horrorów.

146.68zł
Silent Hill 2
Silent Hill 2
Zdobądź najlepsze oferty i kody rabatowe dla graczy

Zasubskrybuj newsletter DLCompare