Ubisoft wreszcie porzuca kłopotliwe prace nad grą Skull and Bones. Gra jest na ostatnim etapie przed premierą i zadebiutuje 8 listopada na PC, PlayStation 5 i Xbox Series X/S. Od zapowiedzi minęło kilka lat, a gra przeszła wiele zmian. W rzeczywistości jest to teraz zupełnie inny tytuł niż ten, który Ubisoft zamierzał stworzyć. Skull and Bones zapewni intensywną rozgrywkę wieloosobową dla tych, którzy chcą zostać kapitanem piratów i żeglować po morzach w poszukiwaniu skarbów i łupów. Niedawno mieliśmy okazję obejrzeć film z rozgrywki, który szczegółowo opisywał wiele funkcji gry. Zdecydowanie pozostawił nas zdumionych i czekających na więcej po tylu miesiącach oczekiwania.
Skull and Bones jest obecnie w końcowej fazie rozwoju, a Ubisoft jest gotowy do ujawnienia ważnych informacji na temat gry. Tym razem deweloper ujawnił wideo skupiające się na grafice gry na PC, które pokazuje wiele jej funkcji na platformie, w tym nieograniczoną liczbę klatek na sekundę, 4K HDR i obsługę szerokiego ekranu, Ray Tracing i wiele konfigurowalnych ustawień.
Wraz z materiałem wideo można teraz sprawdzić wymagania systemowe gry Skull and Bones na PC.
Niskie (1080p, 60 fps)
Wysoki (1080p, 60 fps)
Wysoki (1440p, 60 fps)
Ultra (4K, 60 fps)
Masz szeroki wybór opcji do wyboru w zależności od wydajności, jaką chcesz uzyskać podczas gry w Skull and Bones. Gra będzie oferować crossplay na wszystkich platformach, a ty możesz skorzystać z naszej porównywarki, aby sprawdzić najlepsze oferty na cdkeye Skull and Bones i zaoszczędzić pieniądze na swojej kopii.
Odpowiadanie na wiadomość