Minęło sporo czasu, odkąd po raz pierwszy usłyszeliśmy o Skull & Bones. Ubisoft nie ujawnił zbyt wiele na temat nadchodzącej gry o tematyce pirackiej w przeszłości, a jej rozwój był przez długi czas zagadką. W rzeczywistości deweloper całkowicie zmienił grę w zeszłym roku i zamiast być głównie doświadczeniem dla jednego gracza skoncentrowanym na eksploracji i przygodzie, Skull & Bones ma teraz podążać za modelem biznesowym "usługi na żywo". Gra miałaby zawierać trwały świat, który ewoluowałby w zależności od działań graczy, zmieniając się w zupełnie inne doświadczenie niż pierwotnie zakładano.
Podczas ostatniego wezwania finansowego Ubisoftu w ubiegły czwartek, dyrektor finansowy Frédérick Duguet skomentował Skull & Bones, ujawniając kilka dodatkowych informacji na temat gry, która wydaje się teraz koncentrować na trybie wieloosobowym.
"To bardzo obiecujące nowe IP, które w pierwszej kolejności koncentruje się na rozgrywce wieloosobowej, więc jest bardzo spójne z naszą strategią, aby najpierw wprowadzić rywalizację wieloosobową i kooperację w dużym otwartym świecie, ze wspaniałą, atrakcyjną fantazją".
"To oczywiście dłuższy czas prac nad tą grą, ale jesteśmy bardzo zadowoleni z kierunku artystycznego i dotychczasowych postępów".
Skull & Bones byłoby więc zupełnie inną grą, ale wiele szczegółów na jej temat nie zostało jeszcze ujawnionych. Tak naprawdę nie wiemy, jak wypadnie w porównaniu z Sea of Thieves, która jest obecnie najpopularniejszą grą wideo o tematyce pirackiej.
Bez daty premiery na horyzoncie wydaje się, że Ubisoft nie jest gotowy, aby ujawnić zbyt wiele na temat Skull & Bones, ale przynajmniej wiemy, że gra jest nadal w fazie rozwoju. Byłoby miło, gdyby francuska firma skomentowała również Beyond Good and Evil 2, kolejną grę, która zniknęła z radaru od czasu jej ogłoszenia. Możecie być pewni, że obie gry będą dostępne w naszej porównywarce w tym samym czasie przed premierą.
Odpowiadanie na wiadomość