Striking Distance rozwiązuje problemy The Callisto Protocol

Striking Distance rozwiązuje problemy The Callisto Protocol

Wielu graczy z niecierpliwością czekało na premierę The Callisto Protocol. Niestety, wielu z nich doświadczyło problemów technicznych z grą, głównie wyłączających się emiterów z powodu kompilacji shaderów. Deweloper Striking Distance wypuścił w weekend łatkę rozwiązującą te problemy na PC, ale problemy te objęły również konsolowe wersje gry na Xbox i PlayStation, które również wydają się mieć problemy z Ray Tracingiem. Studio przyznało się do tych problemów i obiecuje naprawić je tak szybko, jak to możliwe, zapowiadając, że gracze usłyszą o nowych ulepszeniach w tym tygodniu.

 

 

Problemy te miały negatywny wpływ na recenzje The Callisto Protocol, zwłaszcza tuż po premierze, ale wydaje się, że sytuacja nieco się uspokoiła po szybkiej reakcji dewelopera. Tak czy inaczej, szkoda, że premiera gry, na którą tak niecierpliwie czekano, nie doszła do skutku. The Callisto Protocol może nie stać się jednym z największych tytułów w gatunku, ale takie rzeczy nie pomagają w tym bez względu na wszystko. Striking Distance powinno było nieco bardziej dopracować techniczny aspekt gry przed jej premierą. Wymagania systemowe znamy już od dłuższego czasu, a twórcy powinni przynajmniej upewnić się, że gra będzie działać poprawnie w momencie premiery na maszynach, które je spełniają. Twórca gry Glenn Schofield stwierdził, że chcą, aby gra działała zgodnie z przeznaczeniem. Po prostu byłoby lepiej, gdyby włożyli cały ten wysiłek w grę przed premierą.

Jeśli posiadasz już The Callisto Protocol, z przyjemnością dowiesz się, że studio zamierza naprawić te błędy. Jeśli nie, możesz poczekać kilka dni, zanim odwiedzisz naszą porównywarkę, aby sprawdzić najlepsze ceny na zakup klucza do The Callisto Protocol

Zdobądź najlepsze oferty i kody rabatowe dla graczy

Zasubskrybuj newsletter DLCompare