Microids daje nam przegląd wielu opcji broni dostępnych w XIII Remake, w nowym filmie.
XIII może nic nie mówić tym z Was, którzy są młodsi, ale jeśli jesteście doświadczonym graczem, to jest prawie pewne, że pierwszoosobowy shooter opublikowany przez Ubisoft w 2003 roku jest Wam znany, nawet jeśli w niego nie graliście. Była to jedna z pierwszych gier, która wprowadziła Cell Shading, więc otrzymała dość specyficzny komiksowy styl graficzny, który idealnie pasuje do historii w grze. Microids pracuje teraz nad XIII Remake, nową wersją klasycznej, kultowej strzelanki, która będzie zawierać ulepszoną rozgrywkę...
Czytaj więcej
Borderlands 3 będzie miało nową Przepustkę Sezonową
16 paź 2020, 18:26
Fyra Frost
Gearbox ogłasza nową Przepustkę Sezonową dla Borderlands 3, która będzie zawierać dodatkowe treści, jakie zostaną dodane w ciągu najbliższych miesięcy.
Minął już rok od pojawienia się na rynku Borderlands 3, ale nie oznacza to, że gra jest przestarzała i Gearbox wydaje się być zdeterminowany, aby utrzymać ją przy życiu tak długo, jak to możliwe. W ciągu tego pierwszego roku życia, gracze Borderlands 3 skorzystali już z dodatkowych treści, aby jeszcze bardziej wzbogacić doświadczenie oferowane w grze bazowej. Te dodatkowe treści zostały dodane poprzez aktualizacje i ograniczone czasowo wydarzenia, ale także poprzez cztery DLC zawarte w Przepustce Sezonowej.
Po "Psycho Krieg...
Czytaj więcej
Starcraft II nie będzie miał więcej aktualizacji treści
16 paź 2020, 17:50
Fyra Frost
Blizzard zamyka rozwój zawartości Starcraft II dziesięć lat po jego wydaniu, ale gra będzie nadal żyła.
Dziesięć lat, to jest czas, który Blizzard poświęcił na najnowszą odsłonę serii Starcraft. Nie wliczając w to oczywiście lat, które poświęcili na opracowanie Starcraft II: Wings of Liberty. Zergi, Protosi i Terranie walczą ze sobą o kontrolę nad galaktyką już od dłuższego czasu, a Starcraft II zdołał stać się jedną z najpopularniejszych gier w gatunku strategii czasu rzeczywistego. Dzięki porywającej kampanii dla jednego gracza, która została rozbudowana poprzez kilka rozszerzeń, w tym Legacy of the Void i ...
Czytaj więcej
Pojazdy w Cyberpunku 2077 wyglądają niesamowicie
16 paź 2020, 17:35
Fyra Frost
Odkryj szereg imponujących pojazdów, które będziesz miał do dyspozycji, aby przemierzyć Night City w Cyberpunku 2077.
Z Cyberpunkiem 2077 gotowym na nadchodzące wydanie, CD Projekt Red nie ustaje w informowaniu o funkcjach gry. Wczorajszy Night City Wire na żywo pozwolił nam ponownie zanurzyć się w świecie Cyberpunka 2077, tym razem skupiając się na pojazdach, którymi będziemy mogli jeździć w grze. Odkryliśmy szeroką gamę pojazdów, których gracze będą mogli używać do poruszania się po Night City, od tanich, ekonomicznych samochodów po ekskluzywne samochody sportowe i potężne opancerzone ciężarówki. Niezależnie od tego, jaki rodzaj pojazdu będziesz potrzebował, wydaje się,...
Czytaj więcej
Odsłonięto nowe szczegóły o Resident Evil Village
16 paź 2020, 17:24
Fyra Frost
Dowiedz się kilku szczegółów na temat historii i postaci w kolejnej grze z serii Resident Evil.
Minęły już ponad trzy lata odkąd ostatnia część serii Resident Evil została wydana. Prawdą jest, że od 2017 roku Capcom wydał dwie gry, remake'i Resident Evil 2 i Resident Evil 3, które zawierają również tryb multiplayer, Resident Evil Resistance, ale wielu fanów czeka na nową odsłonę, która będzie kontynuacją głównej historii serii, a Resident Evil Village zrobi to w 2021 roku.
O kilku rzeczach dotyczących gry mogliśmy się dowiedzieć po raz pierwszy w czerwcu zeszłego roku podczas prezentacji gier na Playstation 5....
Czytaj więcej
Spelunky 2 jest zbyt trudny dla niektórych graczy
15 paź 2020, 17:07
Fyra Frost
Niektóre poziomy w Spelunky 2 mogą zostać poprawione, aby uczynić je mniej frustrującymi dla niektórych graczy.
Mimo że jest to coś, co może wydawać się oczywiste dla każdego gracza, który ma pewne doświadczenie z jego poprzednikiem, Spelunky 2 jest dość trudną grą i niepokoi wielu graczy. Według ostatniego postu na Steam, był to jeden z głównych problemów wielu graczy, którzy zagłębili się w podziemny świat platformówki stworzonej przez Mossmouth. Projektant Spelunky 2 Derek Yu, opowiedział o możliwym sposobie działania, w którym może wprowadzić pewne poprawki do niektórych z początkowych poziomów gry, aby ułatwić graczom rozgrywkę.
“Wiemy,...
Czytaj więcej
Ogłoszono wymagania Assassin's Creed Valhalla na PC
15 paź 2020, 15:30
Fyra Frost
Ubisoft publikuje nowe wideo Assassin's Creed: Valhalla i listę z wymaganiami systemowymi do gry na PC.
Ubisoft opublikował wiele informacji o Assassin's Creed: Valhalla od kiedy gra została ogłoszona kilka miesięcy temu. Pozwolono nam zagłębić się w wiele aspektów gry poprzez różnorodne filmy, które wzbudziły zainteresowanie zarówno fanów franczyzy, jak i nowicjuszy. Przygoda Eivora w Assassin's Creed: Valhalla posiada wszystkie elementy potrzebne do tego, aby stać się jednym z najciekawszych w całej serii. Niektóre aspekty gry, zwłaszcza te związane z osadą, którą będziesz musiał zarządzać na wybrzeżu Anglii jako lider grupy wikingów, niewątpliwie zmienią sposób, w jaki większość graczy...
Czytaj więcej
Pre-patch World of Warcraft: Shadowlands jest już dostępny
14 paź 2020, 14:42
Fyra Frost
Nowy system levelowania i niektóre inne funkcje są już dostępne przed premierą World of Warcraft: Shadowlands.
Chociaż premiera World of Warcraft: Shadowlands została opóźniona, Blizzard wypuściła pre-patch, który przygotowuje World of Warcraft do nadchodzącej ekspansji. Ta aktualizacja, którą wszyscy posiadacze gry mogą pobrać za darmo, zawiera jedne z najbardziej oczekiwanych funkcji, jakie World of Warcraft: Shadowlands wprowadza do głównej gry, a mianowicie przebudowę systemu levelowania, który zredukował poprzednie 120 poziomów do 50 oraz dodanie wielu zupełnie nowych opcji personalizacji postaci.
Pierwszą rzeczą, jaką można zauważyć podczas łatania gry, jest to, że być może trzeba będzie zaktualizować sterowniki...
Czytaj więcej
Poznaj Yiga Clan, Twoich przeciwników w Hyrule Warriors: Age of Calamity
14 paź 2020, 14:14
Fyra Frost
Hyrule Warriors: Age of Calamity przywróci kilka znajomych twarzy po stronie antagonistów, ale także kilka niespodzianek.
Hyrule Warriors: Age of Calamity ma służyć jako gra przejściowa pomiędzy The Legend of Zelda: Breath of the Wild i jego następcą, który podobno pojawi się w pewnym momencie w 2021 roku. Gra nie jest dokładnie taka sama jak inne tytuły z serii Legend of Zelda i skupia się nieco bardziej na walce. Jeśli chodzi o jej historię, to Hyrule Warriors: Age of Calamity odbędzie się na kilka lat przed wydarzeniami w Breath of the Wild i posłuży do poszerzenia lore'u...
Czytaj więcej
Następna ekspansja Sims 4 zostanie ujawniona za kilka dni
13 paź 2020, 20:36
Fyra Frost
20 października to oficjalna data ujawnienia kolejnego rozszerzenia The Sims 4.
Chociaż obecnie nie mamy dokładnej mapy rozwoju, jak to miało miejsce wiosną, wiemy, że pewne rzeczy są zaplanowane wkrótce dla The Sims 4. W zeszłym tygodniu gra otrzymała również aktualizację "niespodziankę", która zawierała kilka darmowych przedmiotów inspirowanych kulturami latynoskimi, szczególnie tymi z Ameryki Łacińskiej.
Choć aktualizacja była darmowa, nie spodobała się ona wszystkim graczom The Sims 4. W rzeczy samej, początkowo miała ona służyć innemu celowi: naprawieniu problemów związanych z istniejącymi kolorami skóry, które istniały przed wydaniem kilku nowych w grudniu,...
Czytaj więcej
Call of Duty: Modern Warfare traci dziś trochę na wadze
13 paź 2020, 15:32
Fyra Frost
Po miesiącach próśb, gracze Call of Duty: Modern Warfare będą mogli od dziś odinstalować określone części gry na PC.
To nie tak, że Call of Duty: Modern Warfare zaczyna dziś dietę, ale jest całkiem prawdopodobne, że większość graczy skorzysta z nowej funkcji, która zostanie wdrożona, gdy najnowsza aktualizacja do first-person shootera od Infinity Ward, zostanie dzisiaj wydana. Każdy, kto gra w tę grę w tej chwili ma co najmniej 225 GB pamięci zajmowanej przez jego pliki na PC, a to całkiem sporo, zwłaszcza jeśli wziąć pod uwagę, że niektóre z nich są prawdopodobnie związane z częściami gry, które mogą nie być używane....
Czytaj więcej
Historia w Amnesia: Rebirth przenosi strach na nowy poziom
13 paź 2020, 14:38
Fyra Frost
Frictional Games ujawnia trochę więcej na temat historii w Amnesia: Rebirth poprzez nowy film.
Kilka lat po premierze pierwszej gry z serii Amnesia, Frictional Games nadal pokazuje, że opanowali do perfekcji zawiłości gatunku survival horror z Amnesia: Rebirth. Ta nowa odsłona będzie dostępna już wkrótce i będzie oferować graczom dość wciągające doświadczenie. Każdy aspekt gry został stworzony z niezwykłą szczegółowością, a twórcy włożyli wiele wysiłku w dodanie wielu systemów, które przyczyniają się do stworzenia wciągającej atmosfery gotyckiego horroru. W Amnesia: Rebirth, Tasi Trianon rozpocznie swoją przygodę nieświadoma wielu rzeczy z powodu braku wspomnień, ale narracja w...