Większe nie znaczy lepsze, a przynajmniej tak Ninja Theory myśli o grach wideo. Studio wypowiedziało się na ten temat w niedawnym wywiadzie dla IGN, w którym szef studia Dom Matthews podzielił się swoją opinią. Według Matthewsa światło danej gry nie jest powiązane z jakością doświadczenia, a jeśli twórcy chcą opowiedzieć historię, gra powinna dostosować się do narracji, aby osiągnąć ten cel.
Ryzyko zaoferowania doświadczenia, które zostało niepotrzebnie powiększone, aby zmusić graczy do dłuższej zabawy, jest rzeczywiście powszechną praktyką w niektórych gatunkach, zwłaszcza w przypadku dodawania zadań pobocznych, które nie mają żadnego wpływu na fabułę lub nie dodają dodatkowego smaku do świata gry. Jednak w przypadku gier narracyjnych, takich jak Hellblade: Senua's Sacrifice, dodanie tego typu zawartości mogłoby dosłownie zniszczyć tempo rozgrywki. Dlatego też studio skupiło się na zastosowaniu tej samej polityki podczas prac nad Senua's Saga: Hellblade II.
Osiem godzin to więcej niż wystarczająco, aby dostarczyć odpowiednie doświadczenie, które spełni cel studia w Senua's Saga: Hellblade II. Mniej więcej tyle czasu powinno zająć ci ukończenie nadchodzącej gry bez pominięcia żadnego szczegółu jej wciągającej narracji. Zadziałało to jak urok w Hellblade: Senua's Sacrifice, zgodnie z zamierzeniami studia, co potwierdza Matthews, który uważa również, że tego typu doświadczenia są tym, czego szukają fani studia.
"Myślę, że w dzisiejszych czasach ludzie nie mają dużo czasu i myślę, że nasi fani, z tego co od nich słyszymy, lubią krótsze gry, w których naszym zamiarem jest, aby każdy krok tej podróży miał znaczenie... Jest publiczność ludzi, którzy chcą gier, które są skoncentrowane".
Senua's Saga: Hellblade II ukaże się 21 maja na PC i Xbox Series. Drugi rozdział przygód Senui będzie kontynuował jej historię zemsty na tych, którzy zniszczyli jej wioskę, tym razem w nowym scenariuszu. Jeśli podobała ci się pierwsza gra, możesz skorzystać z naszej porównywarki, aby znaleźć najlepsze okazje na zakup Senua's Saga: Hellblade II i zdobyć swoją kopię, by być gotowym do gry już pierwszego dnia.
Odpowiadanie na wiadomość