Wygląda na to, że tytuły z serii The Legend of Zelda na Switch 2 nie obsługują zapisu w chmurze

Wygląda na to, że tytuły z serii The Legend of Zelda na Switch 2 nie obsługują zapisu w chmurze

Zarówno The Legend of Zelda: Breath of the Wild, jak i The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom zmierzają na Nintendo Switch 2 z dużymi ulepszeniami wydajności. Jest jednak jedno nieoczekiwane pominięcie, które wprawia fanów w zakłopotanie: brak wsparcia dla zapisywania w chmurze w obu tytułach.

Wiadomość pojawiła się po Nintendo Switch 2 Direct, gdzie nowy system został oficjalnie zaprezentowany wraz z kilkoma powracającymi i nadchodzącymi grami. Wśród najważniejszych wydarzeń znalazły się edycje Switch 2 zarówno The Legend of Zelda: Breath of the Wild, jak i The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom, z ulepszoną liczbą klatek na sekundę, grafiką i czasem ładowania. Ale mała notatka na ich listach sklepowych wzbudziła teraz poważne pytania.

Zelda on Switch 2 won’t support cloud saves

Brak obsługi Cloud Save dla Zeldy na Switch 2

Strony sklepowe zarówno The Legend of Zelda: Breath of the Wild , jak i The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom na Switch 2 zawierają następujące zastrzeżenie:

"Dane zapisu utworzone w drugim slocie danych zapisu w The Legend of Zelda: Breath of the Wild/Tears of the Kingdom - Nintendo Switch 2 Edition nie mogą zostać przeniesione do The Legend of Zelda: Breath of the Wild/Tears of the Kingdom na Nintendo Switch".

Wskazuje to nie tylko na brak kompatybilności danych zapisu między wersjami, ale także sugeruje, że nowe zapisy w chmurze nie mogą być tworzone w edycjach Switch 2. Gracze nadal będą mogli importować istniejące pliki zapisu z oryginalnego Switcha, ale w przyszłości nie będzie możliwe tworzenie nowych kopii zapasowych w chmurze.

Co dziwne, to ograniczenie wydaje się dotyczyć tylko tych dwóch tytułów Zelda. Inne gry wydane na Switch 2 - takie jak Metroid Prime 4: Beyond, Super Mario Party Jamboree i Kirby and the Forgotten Land nie zawierają tego ograniczenia. Co więcej, japońskie strony eShopu dla obu gier Zelda nadal wymieniają obsługę zapisywania w chmurze jako dostępną, co sprawia, że nie jest jasne, czy jest to różnica w polityce regionalnej, ograniczenie techniczne, czy po prostu błąd w tłumaczeniu lub sformułowaniu w wersjach amerykańskich i unijnych.

Pomimo niepewności związanej z zapisami w chmurze, ekscytacja fanów pozostaje silna. Wersje Switch 2 zarówno The Legend of Zelda: Breath of the Wild, jak i The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom otrzymują wysokie pochwały za dostarczanie płynniejszych i bardziej stabilnych wrażeń, ze znaczną poprawą liczby klatek na sekundę, czasu ładowania i ogólnej wierności wizualnej. Oczekuje się, że wyższa i bardziej stabilna liczba klatek na sekundę poprawi wrażenia zarówno powracających, jak i nowych graczy.

Niemniej jednak, brak zapisywania danych w chmurze jest znaczącym pominięciem - szczególnie dla graczy, którzy cenią sobie bezpieczne kopie zapasowe danych i wygodę migracji systemu.

W chwili pisania tego tekstu Nintendo nie odpowiedziało jeszcze na zamieszanie związane z zapisywaniem danych w chmurze. Jest całkowicie możliwe, że jest to błąd w komunikacji lub lokalizacji, ale na razie fani mają nadzieję na oficjalne wyjaśnienie. W międzyczasie, jeśli planujesz ponownie odwiedzić Hyrule w jego najbardziej dopracowanej formie, skorzystaj z naszego narzędzia do porównywania cen, aby znaleźć najlepsze okazje na The Legend of Zelda: Breath of the Wild i The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom na Nintendo Switch 2.

Jaka jest najlepsza cena na The Legend of Zelda Breath of the Wild?

Switch  · Dostawa
Poland
Zdobądź najlepsze oferty i kody rabatowe dla graczy

Zasubskrybuj newsletter DLCompare