Najlepsi sprzedawcy
Quake III Arena to strzelanka pierwszoosobowa stworzona przez id Software i wydana w 1999 roku. Znana jest z szybkiej rozgrywki, rywalizacji w trybie wieloosobowym i kultowej grafiki opartej na silniku Quake III. Gra kładzie nacisk na rozgrywkę opartą na umiejętnościach, oferując różne tryby gry wieloosobowej, takie jak deathmatch i team deathmatch, a także liczne mapy zaprojektowane do intensywnej walki.
Gracze kontrolują postacie znane jako „bohaterowie”, z których każdy ma unikalne umiejętności, choć rozgrywka koncentruje się głównie na zręczności i biegłości w posługiwaniu się bronią, a nie na statystykach postaci. Gra wprowadziła również koncepcję „trybu widza”, pozwalając graczom oglądać rywalizację innych.
Quake III Arena stał się znaczącym tytułem na scenie e-sportowej, przyczyniając się do rozwoju gier rywalizacyjnych. Jego wpływ jest nadal widoczny we współczesnych strzelankach, dzięki jego mechanice, projektowaniu poziomów i skupieniu się na umiejętnościach gracza. Gra pozostała popularna przez lata, a różne mody i serwery społeczności utrzymują ją przy życiu.
Quake III Arena
Quake III Arena to strzelanka pierwszoosobowa stworzona przez id Software i wydana w 1999 roku. Znana jest z szybkiej rozgrywki, rywalizacji w trybie wieloosobowym i kultowej grafiki opartej na silniku Quake III. Gra kładzie nacisk na rozgrywkę opartą na umiejętnościach, oferując różne tryby gry wieloosobowej, takie jak deathmatch i team deathmatch, a także liczne mapy zaprojektowane do intensywnej walki.
Gracze kontrolują postacie znane jako „bohaterowie”, z których każdy ma unikalne umiejętności, choć rozgrywka koncentruje się głównie na zręczności i biegłości w posługiwaniu się bronią, a nie na statystykach postaci. Gra wprowadziła również koncepcję „trybu widza”, pozwalając graczom oglądać rywalizację innych.
Quake III Arena stał się znaczącym tytułem na scenie e-sportowej, przyczyniając się do rozwoju gier rywalizacyjnych. Jego wpływ jest nadal widoczny we współczesnych strzelankach, dzięki jego mechanice, projektowaniu poziomów i skupieniu się na umiejętnościach gracza. Gra pozostała popularna przez lata, a różne mody i serwery społeczności utrzymują ją przy życiu.