Najlepsi sprzedawcy
Od ponad 15 lat seria Total War pozwala graczom przeglądać świat i epoki, żyjąc bitwami bardziej epickimi niż poprzednia. Wraz z Total War Warhammer, Creative Assembly postanowiło pójść jeszcze dalej, zabierając nas do bogatego wszechświata Warhammer. Po sukcesie Total War: Warhammer, czas wrócić do Mallusa z drugą częścią trylogii Total War: Warhammer II. Tysiące lat temu, podczas Bitwy o Wyspę Umarłych, największe i najmądrzejsze wysokie elfy zjednoczyły się, aby stworzyć ogromny Wir. Ten Wir ma na celu ssanie jak syfon Wiatrów Magii i odesłanie ich z powrotem do Krain Chaosu. Wir, ograniczając ilość magii na świecie, zapobiega atakowi hord demonów. Ale gdy Vortex słabnie, świat wkrótce zapadnie się w chaos. W tym mrocznym okresie wyłaniają się dwie grupy, ci, którzy próbują ocalić Vortex, a tym samym świat, i ci, którzy chcą tylko służyć własnym interesom. Jak widać, w Total War: Warhammer II, magia będzie w centrum konfliktu. Cztery grywalne rasy w tym nowym dziele są mniej lub bardziej biegłe. The High Elves Wysokie Elfy walczą z rozprzestrzenianiem się Chaosu od pierwszego pojawienia się na świecie, ale ich najsilniejsza walka dotyczy ich bliskich krewnych, Mrocznych Elfów. Wysokie Elfy jako pierwsze eksplorowały morza i wybrzeża świata. Wysokie Elfy są mistrzami magii, ale mają też potężną armię i potężne jednostki, takie jak łucznicy, rydwany lwów i gigantyczne orły. Dark Elves Mroczne Elfy są zaprzysięgłymi wrogami Wysokich Elfów. Korsarze i piraci bezlitośnie plądrują morza. Po brutalnej wojnie domowej zostali wydaleni z Ulthuan, swojej ojczyzny, a teraz żyją w ciemnych krainach Naggaroth. Po nich szerzą terror. Również biegli w magii, ich ekonomia opiera się głównie na handlu niewolnikami. Lizardmen Jaszczuroludzie to najstarszy naród w świecie Warhammer i słudzy Przedwiecznych. Większość z nich mieszka w południowej części Nowego Świata, znanej jako Lustrie; to tropikalny kontynent, który jest pokryty głównie dżunglą i usiany świątyniami-miastami. Są ekspertami w opanowaniu magii, a także groźnymi wojownikami, zwłaszcza Saurusy. Jaszczuroludzie mają również w swoich szeregach potwory zimnokrwiste, takie jak stegadony lub carnozaury. The Skaven Skaveni to podstępna i wroga rasa szczuroludzi. Żyją głównie pod powierzchnią ziemi, co pozwala im być obecnym w prawie każdym regionie świata. Są wojowniczy i nie wahają się walczyć między nimi. Niektóre klany używają magii Spaczenia, co pozwala im budować potężne machiny wojenne, takie jak Działo Błyskawicy. Inni specjalizują się w zabijaniu lub rozprzestrzenianiu się chorób. Każda rasa będzie miała 2 Legendarnych Lordów z własnymi umiejętnościami i własną kampanią. W rzeczywistości, jeśli scenariusz kampanii skupia się na Wirze, różne rasy nie będą miały tego samego celu i tych samych intencji. Ponadto, wkrótce po wydaniu gry, gracze zarówno z Total War: Warhammer i Total War: Warhammer II będą mieli dostęp do ekskluzywnej kampanii, w której Stary Świat i Nowy Świat łączą się, tworząc kolosalną kampanię. Kampania obejmie również rasy z pierwszej gry.
Total War: WARHAMMER II
Od ponad 15 lat seria Total War pozwala graczom przeglądać świat i epoki, żyjąc bitwami bardziej epickimi niż poprzednia. Wraz z Total War Warhammer, Creative Assembly postanowiło pójść jeszcze dalej, zabierając nas do bogatego wszechświata Warhammer. Po sukcesie Total War: Warhammer, czas wrócić do Mallusa z drugą częścią trylogii Total War: Warhammer II. Tysiące lat temu, podczas Bitwy o Wyspę Umarłych, największe i najmądrzejsze wysokie elfy zjednoczyły się, aby stworzyć ogromny Wir. Ten Wir ma na celu ssanie jak syfon Wiatrów Magii i odesłanie ich z powrotem do Krain Chaosu. Wir, ograniczając ilość magii na świecie, zapobiega atakowi hord demonów. Ale gdy Vortex słabnie, świat wkrótce zapadnie się w chaos. W tym mrocznym okresie wyłaniają się dwie grupy, ci, którzy próbują ocalić Vortex, a tym samym świat, i ci, którzy chcą tylko służyć własnym interesom. Jak widać, w Total War: Warhammer II, magia będzie w centrum konfliktu. Cztery grywalne rasy w tym nowym dziele są mniej lub bardziej biegłe. The High Elves Wysokie Elfy walczą z rozprzestrzenianiem się Chaosu od pierwszego pojawienia się na świecie, ale ich najsilniejsza walka dotyczy ich bliskich krewnych, Mrocznych Elfów. Wysokie Elfy jako pierwsze eksplorowały morza i wybrzeża świata. Wysokie Elfy są mistrzami magii, ale mają też potężną armię i potężne jednostki, takie jak łucznicy, rydwany lwów i gigantyczne orły. Dark Elves Mroczne Elfy są zaprzysięgłymi wrogami Wysokich Elfów. Korsarze i piraci bezlitośnie plądrują morza. Po brutalnej wojnie domowej zostali wydaleni z Ulthuan, swojej ojczyzny, a teraz żyją w ciemnych krainach Naggaroth. Po nich szerzą terror. Również biegli w magii, ich ekonomia opiera się głównie na handlu niewolnikami. Lizardmen Jaszczuroludzie to najstarszy naród w świecie Warhammer i słudzy Przedwiecznych. Większość z nich mieszka w południowej części Nowego Świata, znanej jako Lustrie; to tropikalny kontynent, który jest pokryty głównie dżunglą i usiany świątyniami-miastami. Są ekspertami w opanowaniu magii, a także groźnymi wojownikami, zwłaszcza Saurusy. Jaszczuroludzie mają również w swoich szeregach potwory zimnokrwiste, takie jak stegadony lub carnozaury. The Skaven Skaveni to podstępna i wroga rasa szczuroludzi. Żyją głównie pod powierzchnią ziemi, co pozwala im być obecnym w prawie każdym regionie świata. Są wojowniczy i nie wahają się walczyć między nimi. Niektóre klany używają magii Spaczenia, co pozwala im budować potężne machiny wojenne, takie jak Działo Błyskawicy. Inni specjalizują się w zabijaniu lub rozprzestrzenianiu się chorób. Każda rasa będzie miała 2 Legendarnych Lordów z własnymi umiejętnościami i własną kampanią. W rzeczywistości, jeśli scenariusz kampanii skupia się na Wirze, różne rasy nie będą miały tego samego celu i tych samych intencji. Ponadto, wkrótce po wydaniu gry, gracze zarówno z Total War: Warhammer i Total War: Warhammer II będą mieli dostęp do ekskluzywnej kampanii, w której Stary Świat i Nowy Świat łączą się, tworząc kolosalną kampanię. Kampania obejmie również rasy z pierwszej gry.
(*) Najlepsza cena to obecnie 32.87zł. Odkryliśmy ten produkt dostępny od 17 sprzedawców wspierających 2 systemy DRM: Steam & Epic Games na PC. Gra jest dostępna w 3 edycjach. Nasze narzędzie do porównywania cen zidentyfikowało 43 oferty cyfrowe.
Odpowiadanie na wiadomość