Najlepsi sprzedawcy
Dzięki RimWorld - Ideology DLC, będziesz mógł mieć swój własny system wierzeń, z wieloma opcjami, dostosowaniem i głębią.
System wierzeń, który wybierzesz, zdefiniuje specjalistów od umiejętności, przewodników moralnych i role dla twoich liderów. Ponieważ istnieją niemal nieskończone opcje na temat tego, jak wiele kombinacji przekonań możesz mieć, znajdziesz się z kanibalami nudystami, charytatywnymi kowbojami ranczującymi i wieloma innymi szalonymi przekonaniami meme, które tylko twoja wyobraźnia może stworzyć. Ten system przekonań jest zbudowany wokół zbioru 1-4 podstawowych memów.
Oto przekonania meme:
Osobowość zwierzęcia, Ranczer, Ból jest cnotą, Ciemność, Tunelarz, Połączenie z drzewem, Nudyzm, Ślepy wzrok, Kanibal, Transhumanista, Czystość ciała, Rajdowiec, Prozelityzer, Wysokie życie, Pierwszeństwo natury, Pierwszeństwo człowieka, Kobieca supremacja, Męska supremacja, Supremacjonista, Lojalista, Winny, Indywidualista, Kolektywista.
Każda wiara określa zbiór unikalnych rytuałów kontrolowanych przez graczy, takich jak imprezy taneczne, kręgi spalania, pojedynki gladiatorów i inne. Poza rytuałami, dla każdego z wierzeń istnieją również polowania na relikty, które wymagają wykonania kilku questów w celu ich odnalezienia. Są też inne questy dodane nie związane z reliktami, takie jak łupy z kompleksu Ancient, nowe tymczasowe obozowiska, czy grupy żebraków.
Wierzenia te posiadają również system różnych stylów estetycznych, które wpływają na to jak wiele rzeczy wygląda. Niektóre z tych stylów to:
Rustic, Totemic, Morbig, Animalist, Hindu i inne. Wraz z nowymi stylami, do każdej ideologii dołącza nowa odzież.
A z każdego meme może powstać szereg nakazów. Są to konkretne zasady i wskazówki, które wpływają na preferencje i zachowanie. Będziesz mógł randomizować nakazy dokładnie tak, jak chcesz, a posiadanie tego samego meme nie będzie oznaczało tych samych nakazów. Niektóre z przykazań to:
Jedzenie pasty odżywczej, Kanibalizm, Mięso owadów, Jedzenie grzybów, Używanie organów, Egzekucja, Czczenie zwierząt, Połączenie zwierząt, Ubój zwierząt, Apostazja, Broń autonomiczna, Ślepota i inne.
Rim World - Ideology ma również możliwość nawracania innych za pomocą rozmów. Ludzie będą starali się nawracać osoby z otoczenia na swoje przekonania.
Oprócz całej zawartości dodanej w tym DLC, jest jeszcze Gauranlen Trees, unikalny rodzaj drzewa, które ma symbiotyczny związek z istotami zwanymi dryadami. Twoi koloniści mogą połączyć się z drzewem w specjalnej ceremonii, a ono zyska zdolność wpływania na dryady.
Wraz z pojawieniem się nowych wierzeń, odblokowuje się również wiele nowych budynków. Wiele z nich służy do wspierania rytuałów, takich jak:
Ołtarz, Lektorat, Pew, Blacha do klęczenia, Bęben, Pyre, Effigy, Burnbong i inne.
Nie zapominajmy o zniewoleniu więźniów lub kupowaniu niewolników od handlarzy. Pracują oni przy większości zadań kosztem zmniejszonej szybkości pracy. Każda wiara ma inny stosunek do niewolnictwa. Jedni będą je akceptować inni uznają za odrażające.
Będziesz miał okazję sprzedać swoją kolonię, gdy uznasz, że rozrosła się wystarczająco, w zamian za kawałek mapy, która prowadzi do archonexusa. Jest to starożytna maszyna z superinteligencją, która wpływa na świat fizyczny.
RimWorld - Ideology
Dzięki RimWorld - Ideology DLC, będziesz mógł mieć swój własny system wierzeń, z wieloma opcjami, dostosowaniem i głębią.
System wierzeń, który wybierzesz, zdefiniuje specjalistów od umiejętności, przewodników moralnych i role dla twoich liderów. Ponieważ istnieją niemal nieskończone opcje na temat tego, jak wiele kombinacji przekonań możesz mieć, znajdziesz się z kanibalami nudystami, charytatywnymi kowbojami ranczującymi i wieloma innymi szalonymi przekonaniami meme, które tylko twoja wyobraźnia może stworzyć. Ten system przekonań jest zbudowany wokół zbioru 1-4 podstawowych memów.
Oto przekonania meme:
Osobowość zwierzęcia, Ranczer, Ból jest cnotą, Ciemność, Tunelarz, Połączenie z drzewem, Nudyzm, Ślepy wzrok, Kanibal, Transhumanista, Czystość ciała, Rajdowiec, Prozelityzer, Wysokie życie, Pierwszeństwo natury, Pierwszeństwo człowieka, Kobieca supremacja, Męska supremacja, Supremacjonista, Lojalista, Winny, Indywidualista, Kolektywista.
Każda wiara określa zbiór unikalnych rytuałów kontrolowanych przez graczy, takich jak imprezy taneczne, kręgi spalania, pojedynki gladiatorów i inne. Poza rytuałami, dla każdego z wierzeń istnieją również polowania na relikty, które wymagają wykonania kilku questów w celu ich odnalezienia. Są też inne questy dodane nie związane z reliktami, takie jak łupy z kompleksu Ancient, nowe tymczasowe obozowiska, czy grupy żebraków.
Wierzenia te posiadają również system różnych stylów estetycznych, które wpływają na to jak wiele rzeczy wygląda. Niektóre z tych stylów to:
Rustic, Totemic, Morbig, Animalist, Hindu i inne. Wraz z nowymi stylami, do każdej ideologii dołącza nowa odzież.
A z każdego meme może powstać szereg nakazów. Są to konkretne zasady i wskazówki, które wpływają na preferencje i zachowanie. Będziesz mógł randomizować nakazy dokładnie tak, jak chcesz, a posiadanie tego samego meme nie będzie oznaczało tych samych nakazów. Niektóre z przykazań to:
Jedzenie pasty odżywczej, Kanibalizm, Mięso owadów, Jedzenie grzybów, Używanie organów, Egzekucja, Czczenie zwierząt, Połączenie zwierząt, Ubój zwierząt, Apostazja, Broń autonomiczna, Ślepota i inne.
Rim World - Ideology ma również możliwość nawracania innych za pomocą rozmów. Ludzie będą starali się nawracać osoby z otoczenia na swoje przekonania.
Oprócz całej zawartości dodanej w tym DLC, jest jeszcze Gauranlen Trees, unikalny rodzaj drzewa, które ma symbiotyczny związek z istotami zwanymi dryadami. Twoi koloniści mogą połączyć się z drzewem w specjalnej ceremonii, a ono zyska zdolność wpływania na dryady.
Wraz z pojawieniem się nowych wierzeń, odblokowuje się również wiele nowych budynków. Wiele z nich służy do wspierania rytuałów, takich jak:
Ołtarz, Lektorat, Pew, Blacha do klęczenia, Bęben, Pyre, Effigy, Burnbong i inne.
Nie zapominajmy o zniewoleniu więźniów lub kupowaniu niewolników od handlarzy. Pracują oni przy większości zadań kosztem zmniejszonej szybkości pracy. Każda wiara ma inny stosunek do niewolnictwa. Jedni będą je akceptować inni uznają za odrażające.
Będziesz miał okazję sprzedać swoją kolonię, gdy uznasz, że rozrosła się wystarczająco, w zamian za kawałek mapy, która prowadzi do archonexusa. Jest to starożytna maszyna z superinteligencją, która wpływa na świat fizyczny.
(*) Najlepsza cena to obecnie 57.53zł. Odkryliśmy ten produkt dostępny od 9 sprzedawców wspierających Steam na PC. Gra jest dostępna w edycji Standard. Nasze narzędzie do porównywania cen zidentyfikowało 17 oferty cyfrowe.
Odpowiadanie na wiadomość