Najlepsi sprzedawcy
Getting Over It with Bennett Foddy to brutalnie wymagająca platformówka oparta na fizyce, która wystawia na próbę cierpliwość, precyzję i wytrwałość jak niewiele innych gier. W tym minimalistycznym, ale głęboko filozoficznym doświadczeniu kontrolujesz człowieka uwięzionego w kotle, uzbrojonego tylko w młotek, aby wspiąć się na absurdalną, poszarpaną górę złożoną z przypadkowych obiektów, stromych klifów i surrealistycznych przeszkód.
Rozgrywka jest zwodniczo prosta: używaj myszki do huśtania się, zaczepiania, pchania i ciągnięcia się w górę za pomocą młotka. Nie ma tu żadnych ulepszeń, punktów kontrolnych ani siatek bezpieczeństwa - liczy się każdy ruch, a jeden błąd może sprawić, że spadniesz z powrotem na początek. Postęp jest powolny, wymagający starannej kontroli i odporności emocjonalnej, ponieważ porażka jest nie tylko oczekiwana, ale i nieunikniona.
Tym, co wyróżnia tę grę, jest jej nieubłagana konstrukcja połączona z refleksyjną narracją samego twórcy Bennetta Foddy'ego. Gdy walczysz, upadasz i próbujesz ponownie, oferuje on komentarz na temat frustracji, porażki i kondycji ludzkiej, zamieniając powtarzające się porażki w rodzaj filozoficznej medytacji.
Gra nie trzyma cię za rękę, nie nagradza fantazyjną oprawą wizualną ani nie oferuje tradycyjnych celów. Zamiast tego stanowi osobiste wyzwanie - takie, w którym bardziej chodzi o to, jak zareagujesz na porażkę, niż o to, czy dotrzesz na szczyt.
Dzięki karzącemu poziomowi trudności, minimalistycznemu projektowi i unikalnemu komentarzowi, Getting Over It with Bennett Foddy to niezapomniana podróż, która ośmiela graczy do kontynuowania, nawet jeśli wydaje się to niemożliwe. To nie tylko gra - to test woli.
Getting Over It with Bennett Foddy
Getting Over It with Bennett Foddy to brutalnie wymagająca platformówka oparta na fizyce, która wystawia na próbę cierpliwość, precyzję i wytrwałość jak niewiele innych gier. W tym minimalistycznym, ale głęboko filozoficznym doświadczeniu kontrolujesz człowieka uwięzionego w kotle, uzbrojonego tylko w młotek, aby wspiąć się na absurdalną, poszarpaną górę złożoną z przypadkowych obiektów, stromych klifów i surrealistycznych przeszkód.
Rozgrywka jest zwodniczo prosta: używaj myszki do huśtania się, zaczepiania, pchania i ciągnięcia się w górę za pomocą młotka. Nie ma tu żadnych ulepszeń, punktów kontrolnych ani siatek bezpieczeństwa - liczy się każdy ruch, a jeden błąd może sprawić, że spadniesz z powrotem na początek. Postęp jest powolny, wymagający starannej kontroli i odporności emocjonalnej, ponieważ porażka jest nie tylko oczekiwana, ale i nieunikniona.
Tym, co wyróżnia tę grę, jest jej nieubłagana konstrukcja połączona z refleksyjną narracją samego twórcy Bennetta Foddy'ego. Gdy walczysz, upadasz i próbujesz ponownie, oferuje on komentarz na temat frustracji, porażki i kondycji ludzkiej, zamieniając powtarzające się porażki w rodzaj filozoficznej medytacji.
Gra nie trzyma cię za rękę, nie nagradza fantazyjną oprawą wizualną ani nie oferuje tradycyjnych celów. Zamiast tego stanowi osobiste wyzwanie - takie, w którym bardziej chodzi o to, jak zareagujesz na porażkę, niż o to, czy dotrzesz na szczyt.
Dzięki karzącemu poziomowi trudności, minimalistycznemu projektowi i unikalnemu komentarzowi, Getting Over It with Bennett Foddy to niezapomniana podróż, która ośmiela graczy do kontynuowania, nawet jeśli wydaje się to niemożliwe. To nie tylko gra - to test woli.