Najlepsi sprzedawcy
Mafia: The Old Country to fabularny prequel, który przywraca serię do jej korzeni na Sycylii z początku XX wieku. Rozgrywająca się na tle surowego piękna włoskiej wsi i rozpadającej się spuścizny arystokracji, gra bada powstanie mafii, zanim jeszcze dotarła ona do amerykańskich wybrzeży. Gracze wcielają się w młodego i ambitnego outsidera, Enzo Favarę, uwikłanego w krwawe waśnie, honorowe lojalności i brutalne kodeksy rodzącego się imperium przestępczego.
Mafia: The Old Country odróżnia się od poprzednich odsłon serii Mafia na kilka sposobów. Akcja The Old Country rozgrywa się na Sycylii na początku XX wieku. Oznacza to poważną zmianę z tętniących życiem miast lat 30. i powojennej Ameryki na bardziej wiejską, staroświecką scenerię zdefiniowaną przez pozostałości feudalne, upadającą arystokrację i siatki przestępcze.
Zamiast przedstawiać amerykańską mafię w czasach jej rozkwitu, gra bada początki mafii we Włoszech. Zapewnia to znacznie bardziej szorstkie i osobiste spojrzenie na to, jak ukształtowało się przestępcze podziemie, na długo zanim stało się zorganizowanym syndykatem nastawionym na zysk.
Podczas gdy poprzednie gry koncentrowały się na wzlotach i upadkach gangsterów poruszających się po amerykańskim kapitalizmie i korupcji, The Old Country opiera się w dużej mierze na tematach tradycji, zdrady i przetrwania w kraju bezprawia. Mniej tu krzykliwych samochodów i prohibicyjnych transakcji, a więcej wendet, rodzinnej lojalności i przysięgi krwi.
W przeciwieństwie do swoich poprzedników, Mafia: The Old Country nie będzie grą z otwartym światem. Zamiast tego Hangar 13 skupił się na dostarczeniu liniowej historii, która podąża określoną ścieżką. Chociaż zmniejsza to zakres akcji, ten system oferuje twórcom większą kontrolę nad historią i zwiększa immersję. Gra oferuje różne typy scenariuszy, od centrów wiosek i terenów wiejskich zamiast pojedynczego dużego miasta. Gra głęboko zanurza się w sycylijską kulturę, język i zwyczaje, z bardziej autentycznymi przedstawieniami życia na wsi, katolicyzmu i lokalnych przesądów, dodając bogatą fakturę, która różni się od narracji amerykańskich imigrantów w poprzednich tytułach.
Dzięki bogatym szczegółom historycznym, nastrojowym środowiskom otwartego świata i narracji przesiąkniętej zdradą, tradycją i władzą, The Old Country na nowo definiuje historię pochodzenia zorganizowanej przestępczości.
Mafia: The Old Country
Mafia: The Old Country to fabularny prequel, który przywraca serię do jej korzeni na Sycylii z początku XX wieku. Rozgrywająca się na tle surowego piękna włoskiej wsi i rozpadającej się spuścizny arystokracji, gra bada powstanie mafii, zanim jeszcze dotarła ona do amerykańskich wybrzeży. Gracze wcielają się w młodego i ambitnego outsidera, Enzo Favarę, uwikłanego w krwawe waśnie, honorowe lojalności i brutalne kodeksy rodzącego się imperium przestępczego.
Mafia: The Old Country odróżnia się od poprzednich odsłon serii Mafia na kilka sposobów. Akcja The Old Country rozgrywa się na Sycylii na początku XX wieku. Oznacza to poważną zmianę z tętniących życiem miast lat 30. i powojennej Ameryki na bardziej wiejską, staroświecką scenerię zdefiniowaną przez pozostałości feudalne, upadającą arystokrację i siatki przestępcze.
Zamiast przedstawiać amerykańską mafię w czasach jej rozkwitu, gra bada początki mafii we Włoszech. Zapewnia to znacznie bardziej szorstkie i osobiste spojrzenie na to, jak ukształtowało się przestępcze podziemie, na długo zanim stało się zorganizowanym syndykatem nastawionym na zysk.
Podczas gdy poprzednie gry koncentrowały się na wzlotach i upadkach gangsterów poruszających się po amerykańskim kapitalizmie i korupcji, The Old Country opiera się w dużej mierze na tematach tradycji, zdrady i przetrwania w kraju bezprawia. Mniej tu krzykliwych samochodów i prohibicyjnych transakcji, a więcej wendet, rodzinnej lojalności i przysięgi krwi.
W przeciwieństwie do swoich poprzedników, Mafia: The Old Country nie będzie grą z otwartym światem. Zamiast tego Hangar 13 skupił się na dostarczeniu liniowej historii, która podąża określoną ścieżką. Chociaż zmniejsza to zakres akcji, ten system oferuje twórcom większą kontrolę nad historią i zwiększa immersję. Gra oferuje różne typy scenariuszy, od centrów wiosek i terenów wiejskich zamiast pojedynczego dużego miasta. Gra głęboko zanurza się w sycylijską kulturę, język i zwyczaje, z bardziej autentycznymi przedstawieniami życia na wsi, katolicyzmu i lokalnych przesądów, dodając bogatą fakturę, która różni się od narracji amerykańskich imigrantów w poprzednich tytułach.
Dzięki bogatym szczegółom historycznym, nastrojowym środowiskom otwartego świata i narracji przesiąkniętej zdradą, tradycją i władzą, The Old Country na nowo definiuje historię pochodzenia zorganizowanej przestępczości.