Najlepsi sprzedawcy
Namco Bandai i From Software przynoszą nam drugi tytuł franczyzy, której udało się zdobyć światową sławę ze względu na swoją trudność obok innych ciekawych cech.
Jedyny związek pomiędzy pierwszym Dark Souls a tą grą polega na tym, że obie gry są osadzone w tym samym świecie średniowiecznej fantazji, więc postaci nie zostaną przeniesione z Dark Souls. Jako bohater gry wyruszysz w podróż, aby znaleźć lekarstwo na klątwę, która Cię trapi, odkrywając bajeczny i płynnie otwarty świat w dowolny sposób, jaki wybierzesz.
Będziesz musiał wybrać jedną z ośmiu różnych początkowych klas postaci. Każda z nich opiera się na różnych statystykach dziewięciu istniejących postaci.
Statystyki:
•Wigor - Określa twoją maksymalną liczbę punktów trafienia. Ta maksymalna ilość jest redukowana, gdy umierasz, a następnie odradzasz się, aż do 50%, ale może być odzyskana przy użyciu Human Effigies.
•Wytrzymałość - Określa Twój pasek Wytrzymałości. Po jego wyczerpaniu będziesz oszołomiony i niezdolny do niczego tymczasowo i podatny na specjalne ataki.
•Witalność - Określa ilość wagi, jaką można przenosić i limit obciążenia.
•Dostosowanie - Określa liczbę czarów, które można dostosować i daje bonus do prędkości rzucania czarów.
•Siła - Zwiększa twoją zdolność do złamania ochrony przeciwnika i fizycznego ataku. Wymagane jest również noszenie ciężkiej zbroi i używanie pewnych rodzajów broni.
•Zręczność - Wzmacnia efekty trucizny i krwawienia oraz niektóre rodzaje broni i jest potrzebna do posługiwania się bronią wymagającą finezji.
•Zdolność adaptacyjna - Zwiększa Twoje zdolności obronne, Twoją szansę na otwarcie skrzyni bez zastawiania pułapki i szybkość.
•Inteligencja - Wzmacnia magię i atak ogniowy oraz obronę. Niezbędna w przypadku czarów i innych zaklęć.
• Wiara - Potrzebna do cudów i innych zaklęć. Wzmacnia Twój atak i obronę.
Klasy:
- Wojownik walczący wręcz, który skupia się na wysokiej Zręczności i Sile i zaczyna od tarczy.
- Wędrowny Rycerz z wigorem i zdolnością adaptacji jako mocnymi stronami. Startuje bez tarczy.
- Szermierz z podwójną bronią, który zaczyna ze scimitarem i longswordem
- Bandyta o dużej zręcznośc, który używa łuku.
- Kleryk z wysoką wiarą zdolną do dokonania uzdrawiającego cudu.
- Czarodziej z wysoką inteligencją i dostojnością, potrafiący walczyć na odległość za pomocą zaklęcia Soul Arrow.
- Poszukiwacz. Wszechstronny, który nie wyróżnia się w żadnej konkretnej dziedzinie, ale jest wyposażony w wiele przedmiotów.
-Pozbawiony. Zaczyna się jako naga osoba, która walczy bez broni i może być rozwijana w dowolny sposób.
Podczas zwiedzania świata można znaleźć ogniska. Służą one jako miejsca spoczynku i punkty kontrolne, umożliwiając teleportację między dowolnymi dwoma, które odwiedziłeś od początku gry. Zmartwychwstaniesz w ostatnim miejscu, w którym odpoczywałeś, a także możesz przy nich zapalić pochodnie, aby zyskać tymczasowe źródło światła na potrzeby swoich poszukiwań w ciemnych miejscach.
Walka jest żywa, a wrogowie uwalniają dusze, gdy tylko umrą. Możesz je zbierać i używać do wyrównywania poziomów lub kupowania, ulepszania i naprawiania sprzętu. Po śmierci tracisz je wszystkie, ale możesz je odzyskać wracając do plamy krwi, którą zostawiłeś w momencie śmierci, nie umierając ponownie. W przeciwnym razie są one trwale utracone.
Podczas gier online inni gracze mogą najeżdżać na Twoją grę podczas gry, zwiększając w ten sposób swój poziom grzechu. Możesz wchodzić w interakcję z wszelkimi plamami krwi, które znajdziesz i odtwarzać ostatnie kilka sekund życia innego gracza przed jego śmiercią. To może pomóc Ci dowiedzieć się, co się z nim stało i jak zapobiec jego śmierci w ten sam sposób.
Będziesz mógł również zobaczyć fantomy innego gracza.
Możesz wezwać innych graczy do Twojego świata, aby Ci pomogli, (możesz też zostać wezwany do pomocy).
Przymierza wracają do gry i są ważną częścią gry. Są to frakcje dostępne na początku gry i zapewniają graczom nowe sposoby interakcji ze światem. Składasz przysięgę na konkretnego NPC, aby dołączyć do jednego z nich. Jeśli zastosujesz się do ich wskazówek, zostaniesz nagrodzony, a jeśli je złamiesz, zostaniesz ukarany. Niektóre z nich, jak Rycerze Słońca czy Droga Niebieska, skupiają się na współpracy, inne, jak Bractwo Krwi, Dzwonecznicy, Kompania Mistrzów, Otchłań i Błękitni Wartownicy, skupiają się na pokonywaniu graczy w PvP.
Dark Souls II to największa przygoda akcji dla tych, którzy chcą podjąć prawdziwe wyzwanie.
Dark Souls II
Namco Bandai i From Software przynoszą nam drugi tytuł franczyzy, której udało się zdobyć światową sławę ze względu na swoją trudność obok innych ciekawych cech.
Jedyny związek pomiędzy pierwszym Dark Souls a tą grą polega na tym, że obie gry są osadzone w tym samym świecie średniowiecznej fantazji, więc postaci nie zostaną przeniesione z Dark Souls. Jako bohater gry wyruszysz w podróż, aby znaleźć lekarstwo na klątwę, która Cię trapi, odkrywając bajeczny i płynnie otwarty świat w dowolny sposób, jaki wybierzesz.
Będziesz musiał wybrać jedną z ośmiu różnych początkowych klas postaci. Każda z nich opiera się na różnych statystykach dziewięciu istniejących postaci.
Statystyki:
•Wigor - Określa twoją maksymalną liczbę punktów trafienia. Ta maksymalna ilość jest redukowana, gdy umierasz, a następnie odradzasz się, aż do 50%, ale może być odzyskana przy użyciu Human Effigies.
•Wytrzymałość - Określa Twój pasek Wytrzymałości. Po jego wyczerpaniu będziesz oszołomiony i niezdolny do niczego tymczasowo i podatny na specjalne ataki.
•Witalność - Określa ilość wagi, jaką można przenosić i limit obciążenia.
•Dostosowanie - Określa liczbę czarów, które można dostosować i daje bonus do prędkości rzucania czarów.
•Siła - Zwiększa twoją zdolność do złamania ochrony przeciwnika i fizycznego ataku. Wymagane jest również noszenie ciężkiej zbroi i używanie pewnych rodzajów broni.
•Zręczność - Wzmacnia efekty trucizny i krwawienia oraz niektóre rodzaje broni i jest potrzebna do posługiwania się bronią wymagającą finezji.
•Zdolność adaptacyjna - Zwiększa Twoje zdolności obronne, Twoją szansę na otwarcie skrzyni bez zastawiania pułapki i szybkość.
•Inteligencja - Wzmacnia magię i atak ogniowy oraz obronę. Niezbędna w przypadku czarów i innych zaklęć.
• Wiara - Potrzebna do cudów i innych zaklęć. Wzmacnia Twój atak i obronę.
Klasy:
- Wojownik walczący wręcz, który skupia się na wysokiej Zręczności i Sile i zaczyna od tarczy.
- Wędrowny Rycerz z wigorem i zdolnością adaptacji jako mocnymi stronami. Startuje bez tarczy.
- Szermierz z podwójną bronią, który zaczyna ze scimitarem i longswordem
- Bandyta o dużej zręcznośc, który używa łuku.
- Kleryk z wysoką wiarą zdolną do dokonania uzdrawiającego cudu.
- Czarodziej z wysoką inteligencją i dostojnością, potrafiący walczyć na odległość za pomocą zaklęcia Soul Arrow.
- Poszukiwacz. Wszechstronny, który nie wyróżnia się w żadnej konkretnej dziedzinie, ale jest wyposażony w wiele przedmiotów.
-Pozbawiony. Zaczyna się jako naga osoba, która walczy bez broni i może być rozwijana w dowolny sposób.
Podczas zwiedzania świata można znaleźć ogniska. Służą one jako miejsca spoczynku i punkty kontrolne, umożliwiając teleportację między dowolnymi dwoma, które odwiedziłeś od początku gry. Zmartwychwstaniesz w ostatnim miejscu, w którym odpoczywałeś, a także możesz przy nich zapalić pochodnie, aby zyskać tymczasowe źródło światła na potrzeby swoich poszukiwań w ciemnych miejscach.
Walka jest żywa, a wrogowie uwalniają dusze, gdy tylko umrą. Możesz je zbierać i używać do wyrównywania poziomów lub kupowania, ulepszania i naprawiania sprzętu. Po śmierci tracisz je wszystkie, ale możesz je odzyskać wracając do plamy krwi, którą zostawiłeś w momencie śmierci, nie umierając ponownie. W przeciwnym razie są one trwale utracone.
Podczas gier online inni gracze mogą najeżdżać na Twoją grę podczas gry, zwiększając w ten sposób swój poziom grzechu. Możesz wchodzić w interakcję z wszelkimi plamami krwi, które znajdziesz i odtwarzać ostatnie kilka sekund życia innego gracza przed jego śmiercią. To może pomóc Ci dowiedzieć się, co się z nim stało i jak zapobiec jego śmierci w ten sam sposób.
Będziesz mógł również zobaczyć fantomy innego gracza.
Możesz wezwać innych graczy do Twojego świata, aby Ci pomogli, (możesz też zostać wezwany do pomocy).
Przymierza wracają do gry i są ważną częścią gry. Są to frakcje dostępne na początku gry i zapewniają graczom nowe sposoby interakcji ze światem. Składasz przysięgę na konkretnego NPC, aby dołączyć do jednego z nich. Jeśli zastosujesz się do ich wskazówek, zostaniesz nagrodzony, a jeśli je złamiesz, zostaniesz ukarany. Niektóre z nich, jak Rycerze Słońca czy Droga Niebieska, skupiają się na współpracy, inne, jak Bractwo Krwi, Dzwonecznicy, Kompania Mistrzów, Otchłań i Błękitni Wartownicy, skupiają się na pokonywaniu graczy w PvP.
Dark Souls II to największa przygoda akcji dla tych, którzy chcą podjąć prawdziwe wyzwanie.
(*) Najlepsza cena to obecnie 148.94zł. Odkryliśmy ten produkt dostępny od 2 sprzedawców wspierających Steam na PC. Gra jest dostępna w 2 edycjach. Nasze narzędzie do porównywania cen zidentyfikowało 4 oferty cyfrowe.
Odpowiadanie na wiadomość